Jeg skal prøve first class for første gang om noen dager. Hva er forskjellen i forhold til service dersom man tar et fly som går rundt 21:30 sammenlignet med 17:30? Er det noen nevneverdig forskjell? Noen som har prøvd begge deler (altså både tidlig og sent)
Jeg fløy både FRA-HND og HND-FRA med LH F. Nå går riktignok førstnevnte 17.30, mens retur er dagflight. Forskjellen er at F-opplevelsen kan nytes enda lengre på dagflighter siden en ikke sover. Anbefales Uansett om det er 21.30 eller 17.30 må du sove siden du justerer deg til neste tidssone. Nå er det spesielt FRA-HKG og FRA-SIN som går i ti-tiden om kvelden, og de er nesten aldri seter til uansett. Egentlig bør man være fornøyd om man klarer å grabbe til seg hvilken som helst flight i LH siden poenget er å makse bakkeopplevelsen i FRA i tillegg
Den ruta har jeg også fløyet, og det jeg irriterte meg over da var at på veien ut var det to fullverdig måltider, mens på hjemreisen var det kun et.. Altså ingen egg og bacon på returen.. fysj.