CT - Forslag til weekend-tur

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av artman, 26. april 2021.

  1. artman

    artman Medlem

    Innlegg:
    72
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Hei alle sammen,

    håper det er greit jeg starter ny tråd, hvis ikke må admin flytte posten min til relevant tråd.
    Har en CT som går ut 31.12.21 som jeg i utgangspunktet vil bruke på en langweekend-tur med kjæresten.
    Er det noen gode forslag/erfaringer for å utnytte CT max, selv for "kun" en weekend tur?
    Flyr fra Bergen og ønsker maks flytid 8-10 timer.
    Tid på året spiller liten rolle, men litt varmere strøk er å foretrekke.

    Takk for svar.
     
  2. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,465
    Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
  3. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor mange poeng har dere? Og dere har vel pointgruppe for å dele poeng? :)

    Når ønsker du turen? Må den være i 2021 eller er 2022 åpent? (Du må kun bestille før utløp, fly kan være senere)

    8-10 timer totalt flytid, eller per strekk?

    Er jo mulig å komme seg til f.eks Miami relativt lett, men da med flybytter underveis.


    Som @bombusfervidus sier, tråden der har mange tips.
     
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    Skal du til varmare strok og vil ha ordentlig business (evt First) vil eg tru @HaraldOslo sitt tips om Miami er eit av få høvelige reisemål. Kanskje Oslo - Bangkok med Thai om du er villig til å strekke deg litt på tid. "Berre" 8-10 timar tur kvar veg når du må mellomlande i Oslo eller Køben kan fort bli krevjande om du vil til andre verdensdelar..

    Er du villig til å fly "business" intra Europa finst det nok ein del destinasjonar i Spania, Hellas, Frankrike og Portugal som vil kunne høve.
     

Del denne siden