CT omsetning vs. viaTrumf opptjening

Tråd i 'Bonushjelp' startet av XIII, 17. jan 2020.

  1. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Hei!

    Det er ofte vanskelig å bestemme meg når jeg skal kjøpe noe og må velge enten viatrumf eller en butikk som tar AmEx. Har dere lure tips som kan hjelpe? :D
    Sånn tidlig på året er det ikke så lett å finne ut om jeg skal klare 150.000 med AmEx i år, men trumfpoeng kommer jo etterhvert..

    For eksempel jeg vil kjøpe en blender på 5000kr, det er 2 butikker å viatrumf som har det , men betaling bare med Klarna/Visa/MC. Ellers på Elkjøp med AmEx (og 500kr dyrere da.. kanskje prismatch funker).
    Det er snakket om ca. 4000 en poeng med viaTrumf.

    Men ja ellers når jeg må velge er det ikke så lett...
     
  2. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ville nok prioritert opptjening til CT først. Er det ingen av butikkene du får Trumf gjennom som tar PayPal?
     
  3. Nille2000

    Nille2000 Medlem

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    448
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tenker det kommer an på hvor mye poeng du har. Har du godt med poeng ville jeg også valgt omsetning mot CT. Men den er jo ikke noe verdt i seg selv om du ikke har poeng...
     
    drsyk liker dette
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Enig, dog avhengig av når han posisjonere seg for å benytte CT og/eller SAS MC award C for GO ( ikke CT behov)


    Enkelt tips. Gi gave kort til alle i julegaver, bursdag gaver, spander på folk, legg ut osv med AmEx og tro meg det er meget lett å nå de 150, inklusive å kjøpe all flybilletter, hoteller osv med AmEx. Dette er en bonusnisses hverdag:)
     
  5. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Nei.. bakerenogkokken og RoyalDesign

    ja.. jeg tror at jeg klarer 150.000 på AmEx uten dette, og at jeg klarer å få nok poeng til CT reise eller FP, men de skjer ganske ofte. snart blir det kjøkkenmaskin og andre sånne greier og det er samme problem.

    og hvis jeg tenker 4000 ebpoeng, det kommer nok flere ICE kampanjer.

    jeg går kanskje for CT omsetning.. men vanskelig å finne ut hva er best er det!
     
  6. Diamondtravler

    Diamondtravler Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Elkjøp garanterer prismach på samme vare, ville brukt Elkjøp og Amex.
     

Del denne siden