CT på bryllupsreise til CTG/BOG

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Jing, 17. juli 2019.

  1. Jing

    Jing Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Prøver å booke min første CT på biz for bryllupsreise til meg og min fremtidige kone til CTG/BOG.

    Ønsker å reise i slutten av nov 29/30 og tilbake rundt 5. jan.

    Ringte Tallinn for å sjekke tilgjengeligheten og så fort at det var fult på alle dager også nærheten før/etter. Virket som hun sjekket veldig raskt, noen som vet om de også da sjekker alternative ruter f.eks via Istanbul.

    Hun jeg snakket med mente alternativene var like gode ved å sjekke webbookingen selv. Stemmer dette?

    Noen gode tips for å få booket? Trolig det blir released nye billetter nærmere avreise?

    Alle tips tas i mot med stor takk! :)
     
  2. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Var ikke noe problem å booke til BOG da vi gjorde dette for en reise i november. Var mye ledig med både Avianca via LHR evt TK via IST. Finner seter på united sin søke side den 29 med avianca.

    Fikk også til svar at man kan finne like gode alternativer med sas sin award side, men dette stemmer vel bare delvis. Kan prøve deg på agent rouletten, pleier som regel hjelpe.
     
  3. Jing

    Jing Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Ja, de fant utreise. Problemet var at hun ikke fant noen retur i starten av januar. Får nok prøve agent rouletten et par ganger :)
     
  4. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan jo evt sjekke hjemreise fra feks EWR eller noe, også betale billett selv opp dit.

    Sent ute :p
     
  5. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Gjorde et par søk i EF med Avianca. Der ser det ut til at utreise 3.12 og 5.12 LHR-BOG har ledig biz award, og at tilsvarende BOGLHR 7., 8. og 11. januar. Jeg sjekket også MUC men der ser det verre ut. Å få lagt til leg til/fra OSL bør være kurant.... Kjør på agentruletten. Vil vel tro at LH slipper BIZ-seter til BOG "om litt"...
     
  6. Jing

    Jing Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    OK, skal ikke gi opp enda. Ser ut som det er håp så prøver meg noen dager på agent rouletten
     
  7. Jing

    Jing Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Da var biz booket begge veien for meg og fruen :) ett nytt forsøkt i Tallinn så var det ledig med Avianca via LHR begge veier.
     
  8. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Anbefaler å ta Turkish Airlines hvis dere skal ha business class. Lufthansa og Avianca sin business class er ikke like bra :)
     
  9. Jing

    Jing Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for tips, om det kommer noen ledige seats er det ikke umulig vi prøver å booke om, men nå er hvertfall tur booket inn så vi er sikre på å få dratt :)
     
    flying_all liker dette
  10. Duxton

    Duxton EBG - SIXT Diamond

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    198
    Bonuspoeng:
    43
    (Når) Flyr TK til BOG? Finner bare Turkish til BOG via USA med United siste leg.
     
  11. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Tok en tilfeldig dato bare. 787 9BEDBA77-EABB-4563-B179-FE997053675F.png
     
    Jing liker dette

Del denne siden