CT-reise til Miami

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Sprinkle, 12. jan 2018.

1. Sprinkle

Sprinkle Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei.
    Har gjort et forsøk på å sette meg inn i gangen med å finne fornuftige CT-turer, men må innse at det er en egen vitenskap å finne fornuftige bonusreiser :) Håper noen kan være behjelpelig med følgende:

Har fått over meg å dra en kjapp tur over til Miami 22 eller 23. mars med retur 26 eller 27. mars. Viktigste er å komme seg over, men hadde vært kult å få med seg first-class e.l. hvis jeg først benytter poeng. Har CT og ca 150.000 poeng, 2 stk som reiser. Utreise fra Bodø.

Har jeg forstått det riktig at første steg er å søke på united.com for å se om det er tilgjengelige billetter?

2. ccurrahee

ccurrahee 14 dager til første CT

Likes mottatt:
    3,588
    Bonuspoeng:
    113
  3. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Tror jeg ville gått for SAS på denne routingen om du finner tilgjengelighet. BOO-OSL-MIA tur/retur i SK Biz. Det koster 100k poeng for to pers med CT.

Sjekk her: https://travelhacks.azurewebsites.net/Home/List

Nå er det ikke noe tilgjengelig på datoene du forespør, og kan hende du er sent ute, men kan godt dukke opp mer etter hvert.

4. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    Du er nok alt for seint ute. Finner ingen tilgjengelighet i den perioden pluss minus en del dager

5. Sprinkle

Sprinkle Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Ja fryktet nok at jeg var lovlig sent ute... Men øynet håp når jeg søkte etter award-tickets på united.com. Der finner jeg flere alternativer om jeg søker strekning for strekning. Eller har jeg kanskje misforstått hvordan jeg går fram?

6. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    6,434
    Bonuspoeng:
    113
    Nå forsøkte jeg bare ett raskt søk på Oslo - Miami, men får ingen treff i Business/First på dine utreisedatoer. Mulig du kan finne noe om du i stedet søker fra Frankfurt, London eller andre steder og så finner tilknytningene dit etterpå. Husk også at det er kun Business/First Saver Awards som kan bookes med SAS EB-poeng.

7. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    12,427
    Bonuspoeng:
    113
    Det er riktig.
    Søk strekning for strekning. Nesten 100% sikker på at det går å finne noe om man er litt kreativ, men du har en kort tidsramme og det er vel i påska så kam være litt ekstra kinkig..

8. Sprinkle

Sprinkle Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg har funnet BOO-OSL-FRA-ORD-MIA på utreise og MIA-ZRH-OSL-BOO for hjemreisen. Begge på first / biz. Noe knotete reise ut da... Men hvis jeg skulle bestemme meg for å gå for denne. Da ringer jeg Tallinn hvis jeg har forstått det riktig?

9. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    6,434
    Bonuspoeng:
    113
    Det er riktig. Og jo tidligere jo bedre.

10. Sprinkle

Sprinkle Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Vedkommende jeg skal reise med sitter med ca 50k EB poeng. Finnes det noen mulighet for nyttiggjøre seg av disse når man reiser med CT?

11. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    12,427
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, i prinsippet er det for dyrt å overføre poeng..
    Du kan be han booke noe for deg senere eventuelt.

12. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger InsideFlyer Skribent

Likes mottatt:
    942
    Bonuspoeng:
    93
    Regner med det er litt dårligere med tilgjengelighet de datoene, ettersom at det er Ultra Music Festival 23. til 25. Å finne noe direkte over Atlantern er nok vanskelig.

Del denne siden