Etter å ha lurket rundt her i overkant av to år tenker jeg det er på tide at jeg også bidrar med mitt lille beskjedne reisebrev. Etter en lang sommer med jobb opp til ørene, er det tid for en liten tur til Japan, nærmere bestemt Tokyo, Osaka og Kyoto. Billetter booket med CT fra Amex Platinum og turen går foreløbig som følger: AES - OSL SAS PLUS OSL - FRA LH Biz FRA -ICH OZ F ICH - NAR OZ Biz KIX - ICH OZ Biz ICH - FRA OZ F FRA - OSL LH Biz OSL - AES SAS Plus Vi har 23 timer i Seoul på vei tilbake fra Japan, så må finne ut hva vi skal finne på... Avreise blir mest sannsynlig flyttet fra AES til BGO, litt logistikk som må gå opp bare. I tillegg håper vi på at Lufthansa eller ANA gir oss noen billetter å bytte til, slik at vi får prøvd det. Vi foretrekker begge å få prøvd Lufthansa F i nesen på en 747-800. En tur til den berømte First Class Terminal i Frankfurt er jo heller ikke å forakte. Ingen av oss har noe mer erfaring enn SAS Biz til Beijing for to år siden, så dette blir uansett stas. Avreisedato er foreløpig satt til 21. august, håper å kunne oppdatere tråden fortløpende med både bilder og tekst!
Det blir nok en kjempebra tur! Fløy en nesten lik rute som din før i sommer (OSL-FRA-ICN/GMP-KIX og NRT-ICN-FRA-OSL). Anbefaler deg å prøve Asiana First en av veiene, selv om LH åpner seg. Asiana er etter min mening bedre enn Lufthansa i luften. God tur, blir spennende å følge med!
Har forstått at mange mener det, og vi beholder nok returen fra ICH til FRA hos Asiana. Utreise med LH F fra FRA er på en måte den beste måten å oppleve LH F på, så da må man prøve å slå til mens man kan tenker jeg.