Du kan jo fint sy sammen en saftig tur uansett. Kan også skrape litt av toppen av din utømmelige bonussaldo og kjøpe en tur-retur et eller annet sted i Asia. Koster deg vel 50k i eco og jeg 100k i C for to stk. Dvs par uker med ditt tempo
Husk at folk her inne er miljøskadet.. Forøvrig har jeg ingenting i mot å fly FRA-EZE i F. Men å ikke fortsette til eksempelvis Galapagos derimot.....
Søker du en og en strekning på united.com når man skal finne ledigheten til en slik reiserute, eller en annen måte? Med CT kan man reiser med en baby på under 1 år? Eks: OSL-IST-TYO-ICN // ICN-TPE-CDG-OSL Du kan få opp til 8 flights på en bonusreise (noen ganger 9.. ) og stopp under 24 timer regnes som flybytte. Dette gir dere muligheten til å se mange nye byer om dere vil det, og har tid da vel og merke...[/QUOTE]
Ja, det kan være lurt å søke opp ett og ett leg på f.eks. United sine hjemmesider før du ringer for å bestille. Og ja, du kan ha med en baby på opptil 2 år på CT. Blir bare noen få kroner ekstra i avgifter.
Via: ja. Til: nei. Det er ihvertfall min mening Skal mye til for at noen terrorister kommer eg igjennom kontrollen og inn på transitt nå som beredskapen er SKY høy.
Ting skjer over alt. Har vært i Istanbul to ganger og ingen ubehageligheter har skjedd. Flyplassen er nok ganske trygg, det er sikkerhetskontroll allerede før innsjekk og på nytt etter bagdrop. Vil tro at en dag fortsatt er fint, mange severdigheter og mye historie i Istanbul.
Veldig godt poeng. Du har sikkert større sjanse for å få 20 år i fengsel enn å dø av terror Se bare på stakkaren som ble fengslet i USA for "forsøk på massedrap" når han klarte å rygge inn i en gågate med en leiebil....
Denne tråden, vel, i alle fall frem til terror og sånt, er selve dette forumet oppsummert. Fantastisk!
Vel, sia denne tråden allereie har dreid over på terror vil eg gjerne stille eit oppfølgingsspørsmål her. Er det mogleg å kome seg til GPS via denne ruta? Eg hadde eigentleg landa på CUZ via denne ruta som ende-destinasjon på neste CT, men GPS hadde vore hakket betre. Eg klarar dog ikkje å finne direktefly frå EZE til verken UIO eller GYE, og då vert vel dette vanskeleg? Alternativet vert vel då å betale for billetten ut frå Quito. Generelt er det vel vanskeleg å kombinere tur til GPS med LH F?
Ja, det er vel verdt eit forsøk! Eg har ikkje noko erfaring med å presse inn 9 segment på ein CT, men det er er vel berre å prøve.
Jeg vet jeg er inne i forum med reise-eliten, når jeg gjør oppslag på IATA koden, for å finne land referanse til en annen forkortelse (EC) som også er komplett ukjent . Herlig!
Vil award-tilgjengelighet på en slik rute vises på united.com? Eller vil en måtte søke opp tilgjengelighet leg for leg?