På tide på starte litt planlegging av årets CT tur. Jeg skjønner at det kun er Jakarta og Brunei som er mulig å få til med Singapore i F. Jeg har vært i Indonesia, men aldri Brunei, så jeg tenkte kanskje det kunne vært en god mulighet for å krysse av et land til i boka. Er det noen som har sjekket ut noe rundt denne ruten? Tenker på tilgjengelighet, når de legger ut billetter osv. Jeg finner ikke noe på United, men man finner kanskje ikke SQ der?
Bingo! Har kikket på det tidligere og det var flust av tilgjengelighet. Men ha i bakhodet at Brunei er et relativt strengt land med sharia-standarder. Ville nok ikke lagt så mye tid der, alternativt booket en open-jaw og kjøpt en løs billett mellom Brunei og xxx.
Sultanen av Brunei, det var han som var verdens rikeste når jeg var liten, i alle fall i følge tegneseriene. .. Ellers intet vettugt å bidra med.
Høres definitivt ut som et "been there done that"-kortest-mulig-tid-sted. Selvfølgelig fristende å få med seg SQ F, men da bør en finne ut om de skrur igjen kranene allerede FØR en ankommer.... og som sagt kommer seg til mer omgjengelige omgivelser ASAP.
Går jo greit så lenge man oppfører seg Er vel verre med det totalforbudet mot alkohol når en er på ferie Er et par flotte ting å se: