Er det noen godfolk her inne som klarer å se om det er noen bonus-billetter tilgjengelig i business fra Stavanger til Montreal i tidsrommet 8.Sept til 18.Sept, eller 29.Sept til 15.Oktober? Er en 7 dagers tur vi er ute etter i en av de periodene. 4 til 12.Oktober er kona sine drømmedatoer (noe jeg finner rart siden hun ønsker en 7 dagers tur, men drømmedatoene er 8 dager...) Har forsøkt å sjekk United.com sine sider og så ringe CT telefonen. Men det som vises tilgjengelig på United er aldri tilgjengelig/ledig i Estland. Har gjort dette en del ganger nå (litt slitsom å ringe hele tiden) Om det er business eller First betyr ikke all verden, utenom at jeg syns det er litt "Waste" å bruke First på en så kort tur. Kona ønsker kjappest mulig reise pga graviditet (jeg ønsker jo å drikke å utnytte det som kan) Om noen har tips (utenom løsninger som må betales for på nett), eller gi en lyd når de ser noe snacks, så hadde det blitt voldsomt verdsatt
Ledig Munchen - YUL den 9. og 10. september i Business (LH). Ikke sjekket SVG-CPH-MUC eller SVG-OSL-MUC.
Hos United.com kommer følgende rute opp 8. september: SVG-CPH (SK) CPH-AMS (SK) AMS-IAD (UA) IAD-YUL (UA)
Takker. Det som jeg også får opp på United.com sier da Estland at de ikke har, så jeg forstår meg ikke helt på det. Trodde det som viste på United, også faktisk skulle være ledig
Sjekket litt SVG-MUC i ulike kombinasjoner. Det var ikke lett. Mulig det måtte vært reise SVG-OSL 8. september på kvelden, så tidlig fly OSL-MUC 9. september og så MUC-YUL på ettermiddagen.