God formiddag fra The Edge i ett solfylt Tromsø! Det trengtes ikke mye frokost i dag etter en lang og trivelig kveld på Emmas Drømmekjøkken i går. Fantastisk mat, drikke og service. Fjellstua på Fløya leverte også langt bedre enn forventet, så dette har vært en trivelig tur.
Svarer meg selv Helt plain flight. Og akkurat like slow som en SAS operert flight ville vært. Gardiner foran galley en god stund, og så utlevering av drikke og kun det i Plus. Man kunne selvsagt raide tralla for sjokolade og potetgull, som han bak meg gjorde. Men jeg holdt meg til litt drikke selv. Presis samme utvalg som ellers hos SAS intra Europa flights, virket det som. Men det kunne ingen vite, for det fantes ingen menyer - og man måtte spørre eller være frequent flyer nok til å bestille på gammel vane. Ingen bobler, hørte jeg de svarte en som spurte. Hyggelig crew, om enn av typen som ikke gjorde mer enn de måtte. Fikk EBD seat block pluss litt - siden 1A og 1B var ledige, der jeg satt på C
God fredag! Solen skinner godt i Trøndelag i dag og en begynner å se snurten på plena - dette lover bra Nå er ikke mine kids i riktig den alder enda, men kanskje treffende for andre her https://vm.tiktok.com/ZGJubXb3B/
God ettermiddag fra "vindusete" på SK1469 Nå blir det straks en Burst Ipa på vei til Mikkeller Beer Celebration i København.
God kveld fra Oslo Fikk opp et minne på FB om at jeg tok dette bilde for 6 år siden i 2017 Det er Christian Krogh på innflyvning fra Palma. Etter litt googling fant jeg ut at flyet ble først registrert som LN-NOX i 2010, så ble det overført til den Irske Norwegian avdelingen i Feb 2016 og fikk registrering nr EI-FJG. Så på et tidspunkt ble det registrert som LV-HXQ med Flybondi som eier, men kan dette ha med Norwegian sin satsning i Argentina å gjøre? Jeg og Junior fløy et fly med lignende reg.nr LV-HQH, AEP-IGR som var Norwegian i reisebrevet her https://insideflyer.no/forums/threa...esøker-ny-verdensdel.14021/page-2#post-306250 I 2019 ser det ut som Jet2 har tatt over samme flyet og registrert det som G-DRTO og slik ser det ut i dag. I det siste har det tydeligvis blitt brukt mest mellom England og Spania. Denne posten har sikkert null interesse for de fleste her inne, men det var nå artig å nøste opp i historien til flyet
God fredag kveld! Nå er det straks tid for fredagskveld-pilsen. Noe sent, men etterlengtet Henger langt bakpå med IF og tar sterk selvkritikk på det! Har litt tid mellom nå og søndagens dekkskift, det er jo tross alt meldt kuldegrader til og med natt til søndag God helg
Fantastisk bilde! Med gårsdagen (May the fourth be with you) fremdeles friskt i minnet, ga dette klare assosiasjoner til Dødsstjernen. Og hva passer bedre til en trench run enn en 737...