God morgen fra hovedstaden. T-30 Høstferien og Sicilia, vi får vente tålmodig på vår tur Ha en fin mandag alle bonusnisser
God morgen fra SVG hvor det blir DY over til OSL. Da jeg booket billetter sto det naturligvis mellom DY og SK, men da jeg hørte om at det var lønnsforhandlinger på gang, da valgte jeg DY og det er jeg glad for i dag. Kjenner jeg stoler mindre og mindre på regulariteten til mitt kjære SAS. Nu vell, tre dager på møte nede ved Moss står for tur, etter det 19 dager fri. Ha en flott mandag
God morgen fra OSL på vei til SVG og ONS. Messen altså. Fikk bli med et tidligere fly enn planlagt, tilfeldigvis med VIPer ombord så da regner jeg med vi kommer oss raskt og trygt til Stavanger.
God morgen! Heldagskurs i dag, så jeg håper dagen går fort. Det er jeg som skal holde kurset, så jeg får kanskje bare snakke litt fort? Etter jobb må jeg pakke. Og finne frem en koffert til reisefølget, som ikke fant sin etter flytting.. (han reiser for lite!) Det har vært litt frem og tilbake med hvordan vi skal reise til Chicago, men har endt opp med Swiss, som jeg ikke har testet før. Hadde et håp om å få byttet til LH F, og det så lovende ut. Det ble sluppet billetter dagen før. Og så ingenting, før de slapp billetter dagen etter.... Vi har fastsatt reiserute, så vi kan ikke utsette avreise. Jaja. Er det det man kaller et i-landsproblem? Ha en fin en!
God mandag fra kontoret! Første lille avbrekk er helgetur til Amsterdam førstkommende. Om noen har bra tips til museer eller andre severdigheter som passer for fjortenåringer er det bare å fyre løs, ligger litt på etterslep på planleggingsfronten
Morn fra kontoret! Kun 30 minutter med møtevirksomhet i dag, resten av dagen får jeg faktisk jobbet litt. Ellers får jeg vente på svar fra en del hoteller som jeg har sendt tilbudsforespørsel til for en "guttetur" i mai. Blir spennende å se hvor bra/dårlig prisene blir. Ha en herlig mandag!
God morgen fra hovedstaden. I UK. Sol og varmt. Siste mote i rustninger ble vist frem på the Wallace Collections. God rytter er tung å bære. Gammelt visdomsord. Noen snakker om Oxford Street i dag. Ha en fin mandag!
God mandag fra regnværet i nordvest hvor jeg er tilbake på kontoret etter diverse utskeielser i Tromsø i helgen. T-16 til neste kombinerte jobbreise/MR til OSL, AMS, CDG og LHR. Får håpe SAS streiken har roet seg da. Ikke mye streiketakter på purseren fra TOS til OSL i går. Etter boarding var det en passasjer som hadde headset på hodet, men allikevel strømmet det høy musikk fra selve telefonen hvorpå purseren ble stående i midtgangen å danse til applaus fra halve flyet. Fantastisk!
God mandag fra solkysten hvor bygene kommer og går. Uken byr på noen fridager, så kaffe nytes i rolig tempo. T-4 til neste tur. "Heldigvis" Norwegian.
God formiddag fra Stiftsstaden , her regner det ikke .. men altfor kaldt til å gå i shorts…. Godt det er helg
God føremiddag frå Sunnfjord. Her er det kaldt som fy i dag. Blir der verre no so tek eg på meg bukse! Elles er det siste innspurt med Star Alliance bookingar. Off kor eg kjem til å sakne det. Det blir vel gjerne ein fin tur eller to med Skylaget òg. Åååååå kvifor kjøpte ikkje BA opp SAS!!?!?!!111!
T-4 til ferie litt mer til jobb bytte. på den annen side ble lønnsforhandlingene som jeg startet i april respondert på i dag. Så får vi se……
Milliardar av grunnar, skal ein tru underskota SAS har varta opp med over tid. Jaja. Det hjelp ikkje å sutre.