Da var det onsdag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 17. febr 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    3 plussgrader og vind her idag -måtte måke meg ut av døra i morrest da det lå skikkelige fokk-skavler foran.....tydelig har det blåst i natt også.
    Full fart på jobb - begynner å komme meg etter helgens alpetur.....

    Idag blir det hjemme-alene med kidsa da mor har skolearbeid.

    Ha en fortreffelig onsdag ! :):)
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Onsdag! Denne Vikinglottoske dagen som vekker forventninger hos oss alle med en liten kupong i bakhånd. Denne dagen hvor vi febrilsk sjekker kupongen etter trekning og venter på den store telefonen fra Norsk Tipping.

    Om dere ikke skulle høre fra meg i morgen, er det fordi jeg er blitt mangemillionær og har sykemeldt meg av glede.

    Så det så....
     
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Onsdag betyr bingo, så nå er det bare å finne frem litt småmynt og glede seg til bingoaften og øl!!
     
  4. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra København!
    Kaldere her enn på Gardermoen i morges, så det er litt spesielt. Halvfullt fly og en treseter for meg selv er alltid OK. Er nok færre som skal hit nå grunnet vinterferien, men jeg forstår ikke hvorfor SAS har så sykt dyre billetter når flyet kan fylles opp med MANGE flere. Er ikke sikker på om de har kalkulert inn at det er ferie her i DK.

    Men fikk meg leiebil og har kommet meg til kontoret i perifierien av hovedstaden. Der venter et par møter og ikke minst en workshop på EMM (Enterprise Mobility Management) som vi skal innføre for 7000 brukere. Blir spennende!

    Bor på Radisson Scandinavia i kveld, og tenker jeg skulle prøve meg på den thailandske restauranten der. Noen som har spist der?
     
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Jag hatar att packa inför flytt!!! Ha en bättre onsdag, det blir inte svårt ;)
     
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Blue Elephant? Rekommenderas på det starkaste :)
     
    tommy777 and Kjakan like this.
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Var det for veldig lenge siden og syns ikke det akkurat var veldig WOW. Men jeg kan jo selvfølgelig ha vært uheldig! For øvrig kult røykerom der for dem som trenger sånt :)
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Har vært på Blue Elephant i London for noen år siden. Var en artig opplevelse, men er jeg i København skal jeg helst ha deilige danske smørrebrød, øl og snaps. Sånn erre med den saken!
     
    tommy777 liker dette
  9. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Guten tag fra Berlin!
    Grei by, men langt mellom A og B.
    Sto med en Rimowa i handa på KaDeWe, men motet sviktet pga papirarbeit på flyplassen. Neste gang... eller netthandel... Plastposen jeg har virker fortsatt.

    Ha en fin dag der du er, enten du er bestemt eller vet ikke ;)
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Blir ikke så langt mellom tingene med det utmerkede togsystemet de har i den byen.
    Skal du kjøpe bølgeblikk-koffert så ikke gjør det på KaDeWe. De er dyrest i alt. Hygg deg heller i Champagnebarene i gourmet-etasjen.

    Prøv heller følgende bølgeblikk forhandler:
    KOFFERHAUS WITT
    Hauptstraße 910827 Berlin Schöneberg

    TELEFON: +49 30 7814937

    ÖFFNUNGSZEITEN:
    Montag–Freitag 9.00 bis 18.00 Uhr
    Samstag 9.00 bis 14.00 Uhr

    Husk nå at en slik polsk attachekoffert som du henviste til at du innehar og som fortsatt virker ikke går like lett i stykker som slik ein bølgeblikk-koffert...... :eek::D:p
     
    kiev and KatManDu like this.
  11. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Tusen takk for tipset. Jeg har et par timer fri i morgen før 12 (utsjekking). Hvis jeg hopper over papirarbeidet, kan jeg ta den i bruk schnell unt zo weiter.
    Takk igjen!
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra California. Siste dag før en heavvy maratonreise starter.

    San Francisco, Las Vegas, Los Angeles, Abu Dhabi, Dubai, Oman, Jordan, Hellas, Nederland, Tyskland, Østerrike, UK, Frankrike og deretter hjem.

    Mye jobb, men litt R&R noen dager i midten. Fikk heldigvis booket meg om fra LAX-JFK-AUH til LAX-AUH nonstop. Ja, fra Etihad Apartments til Etihad First på 772LR, men kort overnatting i NYC fristet lite. Så hadde flaks her om dagen da det ble 2 ledige bonusseter på nonstop'en som kun har 8 totalt i kabinen.

    Anyways, kun ett segment på kjipklasse, Amman til Athen med Aegean. Avgangstid? 04 ettellerannet.

    Kan bli bra....
     
  13. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,294
    Bonuspoeng:
    113
    Oy!
    Ikke mobb bølgeblikk!
    Bølgeblikk er helt utmerket som taktekke på skur!
    Så det så!

    Edit: Unge Kiev med kort lunte etter en onsdag med fire DG MOVE/DG GROW-møter på rad. I fu..ings Brussel!!!
    Men nå med en helt OK CabSav foran seg i executive lounge i Hilton Grand Place.
     
    Last edited by a moderator: 17. febr 2016
    KatManDu and Bizflyer like this.
  14. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Da var jeg kommet meg fra tigerstaden til bartebyen.

    Radisson royal garden slo til med en juniorsuite over to etasjer, et lite brett med snacks og en Bonaqua.

    Snasent :)
     
    LN-FHU and Bizflyer like this.
  15. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Osl-CPH er ofte veldig dyrt.
    Stadig vekk billigere å fly via ARN eller HEL.
     

Del denne siden