Dagens klage: Sør-Amerika har ikke bra nok star-nettverk..

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Are, 18. sept 2016.

  1. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Takk, takk for gode tips :)

    Det kan du stole på - biff til lunsj og middag, med nokså ubeskjedne mengder malbec. Jeg tror også argentinske viner egner seg godt som tørstedrikke når jeg beveger meg rundt omkring i byen.

    Gurgle... jeg er dessverre lite ballkyndig, men kan jo vurdere en tur for å oppleve stemningen og folkloren, og muligens en øl eller to. Samtidig husker jeg en episode fra ungdomstiden der jeg uforvarende havnet på fotballkamp i London, og ante ikke hvilke lag som spilte. En høylytt og svært engasjert gjeng spurte hvem jeg var og hvilket lag jeg heiet på, og jeg fikk en klar følelse av at tiden nå ikke var inne for tåpelige morsomheter, ignorans eller gale svar. Heldigvis var de dekorert med ulike effekter som markerte hvilke trøyer de heiet på, så svaret var enkelt - og jeg slapp unna da jeg spurte hvor jeg kunne få kjøpt et slikt skjerf som de hadde. Skummel opplevelse.

    Men man har kanskje ikke så pasjonert forhold til hvilken vei lærkula sparkes i Sør-Amerika? (Joda, jeg har hørt rykter om det motsatte... - så kanskje det er noen enkle forholdsregler som bør tas?)

    Gleder meg veldig nå, merker jeg - ikke minst til min første langtur med British Airways på 2.klasse (Club World). Har selvsagt reservert setet som Fnate pleier å bruke.
     
    Petter B-C, anders82 and RoadKing like this.
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Bombanera er boca junior. For alt hva du gjør, ikke ta feil ;)
    Av restauranter er det en som heter Olsen som var ganske bra. Mer et lunsj-sted og ikke ren biffrestaurant.
    Kommer tilbake til deg med flere jeg.
     
    Robert H liker dette

Del denne siden