Tenkte vi kunne dele litt tips og triks med bagasje tags. Noen som lønner seg? Noen som er ekstra flotte? Jeg har disse pt. Syntes DnB kunne lagt noen ekstra kroner i merchandise. Opplevd kvalitet fra 0-10 er 4. Skulle gjerne hatt noen tips til artige tags.
Jeg hørte et tips en gang om at man bør unngå tagger på innsjekket bagasje som viser til status eller velstand (jeg bruker for eksempel ikke EBG-tags). Om noen først skal ta med seg et kolli som ikke tilhører dem selv ser jeg for meg at den kanskje kommer først i køen. Personlig bruker jeg en helt enkel SAS-tag av papir, men jeg har lenge tenkt å få tak i noe bedre, så jeg følger denne tråden med interesse. Jeg har forøvrig hørt bra saker om disse luggage taggene:
Har denne. Det er klart, du skal ha spist noen melkesjokolader før en slik tag kommer i posten. Men den dagen du tusler inn på Whisky Club 28/10 ved ZRH med denne på ryggsekken – respected.
Jeg liker disse fra Smythson hvor man ikke kan lese adresse osv uten å fysisk ta av baggasjetaggen. Fås i mange farger. Eneste aberet er prisen: 85 pund Eneste jeg ikke liker av sånne bagasjetags, er de som setter på baggasjetag a la Pandion selv om de ikke er det. Det er way over the top på jåleskalaen.
De taggene er fine, jeg fikk en litt enklere utgave fra Sri Lankan en gang i tiden som henger på en koffert. Edit: Skriveleif.
Kult. Fant mitt første ebg-kort her om dagen..fra 98. Gyldig to år. Lurte på om jeg skulle vise det neste år og høre om jeg får loungetilgang siden det er 20år jubileum!
Fra tid til annen observerer jeg personer med EBG/D-tag på laptopvesken, og jeg har lenge vært usikker på hva som forventes når man støter på disse i offentligheten. Er en enkel gratulasjon og et fast håndtrykk godt nok, eller forventes det mer? På forhånd takk.
Det forventes mye mer .... enn et fast håndtrykk! Sjefsdamen på SK926 kom med hånden og ønsket velkommen og i tillegg bød hun på "fri drikke"!! Det hadde vi jo for vi satt i Plus .... nei jeg hadde ikke EBD tag på laptopen ..
De SAGA greiene er 100% kleine. Gikk rett i søpla, sammen med AMEX kortholder og andre slike "promo" greier som ofte er mindre pene.
Så et par slike på en DY-flight til bartebyen her en dag, ble veldig usikker da. Burde jeg tipset SAS om utroskapet eller var det nok at de måtte leve med skammen det er å boarde sammen med almuen og sitte helt bake på rad 17?
Navn og adresse er skrevet på enkel tag jeg fikk fra Microsoft, tilsvarende kan kjøpes på eBay for et par dollar. Det skriker alt annet enn luksus. Over til det viktigste, Remove before flight-tags. Selvfølgelig er InsideFlyer.no montert på sekken, sammen med en tag jeg rappa fra pappas tidligere arbeidsgiver.