Den siste torsdagen i mars 2021

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Avixlo, 25. mars 2021.

  1. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra den Arktiske hovedstaden
    Her viser telefonen at det er 1°C og ute er det grått og trist. 16166528673129194848351152077374.jpg
    Idag blir det digitalt seminar nå som regjeringen har bedt om det fra kl. 12. Og ikveld blir det Geoguessr med Insideflyer som jeg ser frem til.
    Sånn bortsett fra det blir det litt vårrengjøring i leiligheten.

    Så ha en flott torsdag alle sammen
     
    Earl, Calling, Sonictravel and 16 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Siste torsdag i måneden, det betyr at man får lønn i morgen. Det er alltid velkomment!

    Solen skinner på åsene, og det er utsikter til vårvær også i dag.

    Avbestilte to reiser i går. Det eneste positive med det, er at poengsaldoen øker. Og da kan man booke nye reiser på et senere tidspunkt. Men, jeg vil jo heller reise.

    Nyt torsdagen!
     
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,900
    Likes mottatt:
    12,842
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Sol og en tynn plussgrad.

    Dag V+1. Ubetydelig ømhet rundt stikkpunktet, ingen andre bivirkninger så langt. I hver fall ikke noe jeg merker selv. Veldig profft opplegg og gjennomføring. Regner med at det var etter manuskript fra sentralt hold. Gled eder I håpefulle og reisesyke!

    Reisekalendere står fortsatt uendret, men nå kan man håpe det er slutt på egenkanselleringer.

    Ha en frisk og fin torsdag!
     
  4. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,405
    Likes mottatt:
    12,303
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. Har atter en gang avbestilt og rebestilt et opphold på Farris Bad. Liten vits å dra på spahotell når basseng og skjenking er stengt. Vi prøver igjen. Ellers er det 8 dager igjen til 17 dager langfri. Håper på utevær- på tide å begynne våronna.
     
    Last edited: 25. mars 2021
    Eddie47, Earl, Sonictravel and 10 others like this.
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen

    Snart mini helg, jobber på smittevakten, med ferie ifra onsdagen av, skulle nok ha vært i HKG med Biz i SAS, eller SQ C, fruen og 2 kids, som Ifjord. Ocean park, Disney world, Ozone bar( Ozone bar, bare hører navnet, ser på bilder fra turen, det var en begivenhet som aldri gå i glemmeboka, Bucket list, check, men har fortsatt 9 turer igjen før 10/10 er utført, neste tur i 2022) ;)

    Må nesten felle noen tårer.

    Vi forsetter vaksineringen på høygir.

    Ha en super mini helg og god påske til de heldig. :)
     
    EndreD, Eddie47, Earl and 13 others like this.
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen. Her gremmes man over atter å ha kastet bort store forventninger, som en gjeng guttunger greier å ødelegge.
    Ikke for det, de vant jo, men på hvilken måte...
    Gjør vel klokest i å la være å slå på tv'n på lørdag. De blir vel rundspilt av Tyrkia
     
  7. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Jessheim

    Kundepresentasjon for kunde i Hammerfest i dag, noe som normalt ville medført både flytur og hotellovernatting, men nå går selvfølgelig det hele over Teams og man sitter som vanlig og forgår på hjemmekontoret. Må i det minste skifte fra hjemmekontoruniformen, så det er i alle fall et lite brudd i rutinen

    Ellers down memory lane forteller Facebook meg at det er 5 år siden jeg på denne dag var på Stones konsert i Havana. Artig minne...

    Ha en strålende en!
     
    Last edited: 25. mars 2021
    EndreD, Eddie47, Earl and 11 others like this.
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Halleien

    Ble en sjefsavgjørelse om å ta bypåske også i år. Orkasje kjøre over fjellet til Voss for rekordlite snø.

    God utnyttelse av CTer ass. Først FRO, og nå fikk jeg ordnet en tur til HAM til gamlingene. Siste håper jeg kan brukes for andre halvdel av 2022, men har heldigvis ut 2021 til å bestille.

    Har noen tips til håndverkerfirmaer i Asker?

    Jeg tippet 3-0 på bongen og en småfrekk 1-3 til helgen. Du hørte det her først.
     
  9. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,403
    Likes mottatt:
    21,167
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    En rolig dag i dag, herlig. Tenker også å be om ferie i påska, selv om jeg ikke har planer. Planen var å være i Tokyo, Malta eller innenfor landegrensene. Tenker jeg får begrense meg til ferie på egen tomt.

    Ha en flott dag!
     
    Earl, Sunnfjordingen, drsyk and 10 others like this.
  10. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    4. dagen med Companion ticket telefonen.

    Konsulent X : Det er ikke lov å ha lange stopp på opp mot 24 timer, fordi du skal reise direkte.
    Det bare finnes en flyplass i Tokyo og Seoul.
    Nekter å forandre en booking med flyging til USA via Asia i first, men foreslår å booket meg Europa-Asia-Nord-Amerika-Australia i samme samtalen.

    Konsulent Y : Det fikser vi vet du Currahee: Og søker på et par alternativer uten at jeg ber om det, som gir en bedre routing.

    Er dypt frustrert og litt glad, hvis backoffice nå klarer å regne ut pris og poeng uten å surre.

    Ps, sånn reisen ligger i dag er prisen 9600kr på gebyrer, regner med at de roer seg litt :)

    Sånn i parantes. Kan dere slutte å smitte hverandre? Det brygger opp til storm på jobb, og jeg må sitte i telefonen med nye Tallin!
     
  11. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Spennende, hvilken rute var dette? :D
     
    ArthurDent liker dette
  12. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg jobbet med en reise til Hawaii, uten å få booket. forsøket å flytte den til en enveisereise til Nordamerika i first via Asia ( ANA) men alt var umulig. Ba ham sjekke litt til Australia, bare for å finne et annet fint reisemål, og da kom den mildt sagt alternative ruten opp. Ana til Asia og Air Canada hele veien til Kingsford Smith. Hoppet over den......
     
  13. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde jo vært en artig reise, OSL-LHR-HND/NRT-YVR-SYD, men man skal være over middels glad i å fly:cool:.
     
  14. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,900
    Likes mottatt:
    12,842
    Bonuspoeng:
    183
    Tror vi slipper å tenke noe særlig på boycott . . . .
     
    Earl, RoadKing and ArthurDent like this.
  15. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Venter på svar fra nevøen vedr. noen godsaker fra et visst avstengt hotell her i byen....Ble nevnt noe om Baerii eller noe sånt..... :D
    Seinvakt idag , det betyr sovemorgen helt til 0630 og det var deilig. Straks blir det også lunsj og deretter er det bare resten igjen :p

    Ha en trenerende torsdag :):):)
     
    Last edited: 25. mars 2021
    Eddie47, Earl, Sunnfjordingen and 9 others like this.
  16. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra det Vestlandske.

    Vel, god og god Fru Blom. Når morgenen starter med ein død BankID kodebrikke, og du er ein dinosaur som aldri har tatt i bruk BankID på mobil så er det jo ikkje den heilt best starten på dagen. :mad::mad::mad:

    Og du pluteslig blir klar over kor avhengig du er av den lille fysaken. :(

    Krysser fingrer, tær og alt annet som kan krysses at ny brikke kommer fram til påske.

    Ha ein forhåpentligvis bedre dag videre.
     
  17. dahlmath

    dahlmath Aktivt Medlem

    Innlegg:
    429
    Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    Kan du ikke løse det med samtal til banken og fått satt opp mobil Bank id ?
     
    ArthurDent and SayWhat like this.
  18. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Synes vi egentlig har et spennende lag på gang ( selv om de ikke innfridde helt i går).
    Men det var en del spillere som var nokså rustne, blant annet Midtsjø ( feilpasninger og lite kreative valg) . Men hva i all verden gjør J.King på dette laget? Han kan Solbakken overlate til dem nedover i divisjonene som trenger noen til å bryte inn et mål i ny og ne.
     
    Eddie47, Earl, Sunnfjordingen and 2 others like this.
  19. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Kanskje, var ganske trøtt og ikkje fullt ut våken når eg snakket med banken.

    Får vel ta ein samtale igjen med dei nå som eg er fullt våken og hjernen ikkje føles som sirup.
     
    drsyk and dahlmath like this.
  20. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,232
    Likes mottatt:
    22,432
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. I dag har eg fått ein kjempeidé i følge meg sjølv. Vurderer å bruke poeng på å reise OSL-IST-BRU/VIE-LHR T/R i biz for å få testa businessloungen i IST, smakt godt øl i Brussel og Wien samt få meg ein loungrun på LHR. Kostar 60k poeng i biz, men det er det vel verdt.

    Ellers har eg vore i møte med den lokale geistligheita i dag. Sundag skal yngstemann døypast i Sunnfjordkatedralen. Med maksgrense på 20 deltakarar kan kvar person få fleire kyrkjebenkar å boltre seg på. Det ser verre ut for å få til noko slutta lag etterpå.
     
    ArthurDent, Kristian, Eddie47 and 6 others like this.

Del denne siden