Flyturen over til London var veldig smooth og vi ankom Heathrow 15 min før forventet ankomsttid. Deretter var det buss videre fra Terminal 2 til Terminal 3 der Virgin har sine flyvninger samt sin ENESTÅENDE lounge!
Jeg har nå funnet meg en fin sitteplass i en slags stue i krok2en av loungen. Servicen er 10/10 fra det sekund du går opp trappen til Virgin Clubhouse. Det var et par andre som også kom med SAS flighten min som også skulle videre med Virgin, og det virker som at de ansatte i lounge-resepsjonen er godt forstått med at dette besøket er vårt første i denne loungen. Derfor gir de oss en omvisning og forteller oss hvordan det fungerer.
Det er ingen buffet eller plass der du plukker maten din. Derimot er alle bord utstyrt med et bordnummer og en QR-kode. Når du scanner koden så kommer du inn på dagens meny (frokostmeny nå), der du kan bestille hva enn du vil fra menyen. Masse forskjellig utvalg i både matmenyen og drikkemenyen. Du kan også legge til allergener dersom du har det. Det settes pris på fra en allergiker som ikke tåler melkeprodukter selv
Har bestilt meg toast med eggerøre samt noen form for "sausage breakfast roll" (!?). Litt usikker på hva det egentlig er, men det hørtes digg ut!
Tok meg også et glass vann samt at jeg bestilte noe som het "Yuzu" som ble beskrevet slik:
"It tastes like the sound a band would make if their members were a tangerine, grapefruit and a lemon... and you could actually taste sound."
Dette blir spennende! Loungen er for øvrig stor og luftig, men ganske full. Vanskelig å få helt oversikt. Skal få lagt til litt bilder etterhvert, men akkurat nå ligger mobilen til lading.
Bon apetit!
Vis alt...