Da var jeg ankommet Torp Lufthavn og klar for siste del av denne etappen!
Nå skal jeg fly TRF - CPH - DUS med SAS. Har et jobboppdrag i nærheten av Köln lørdag og søndag, og reiser ut fra Frankfurt til Jeddah på mandag.
Her kommer reiseruta for Asia:
DEL 3: ASIA
2.Desember:
Våkner opp på Holiday Inn Frankfurt Airport
15:15 FRA - RUH - JED 04:25+1 (Alt med Saudi Arabian Airlines). Har fikset visum og overnatter på Holiday Inn Jeddah Gateway som ligger rett ved flyplassen.
Denne reisen blir flydd på Economy. Arbeidsgiver tillot ikke å booke business class hehe.
3.Desember:
16:20 JED - CGK (Saudi Arabian) - BKK (Garuda) 13:00+1.
Denne reisen blir flydd på Business class.
I Bangkok blir jeg værende i 3 netter for å lade opp batteriene og nyte sol og god mat!
Her skal jeg bo på InterContinental Bangkok Sukhumvit alle de dagene.
7.Desember:
15:55 BKK - HAN 17:50 med Vietnam Airlines på Economy.
Her blir jeg værende én natt og har booket meg inn på InterContinental Hanoi Westlake.
Satser på å rusle innom et slags nattmarked/matmarked den kvelden.
8.Desember:
11:35 HAN - TPE 15:10 med China Airlines på Economy.
Taiwan har vært høyt på ønskelista mi i flere år, og jeg blir derfor værende der i 2 netter.
Her har jeg booket meg inn på Regent Taipei.
10.Desember:
11:25 TPE - FOC 13:10 med Xiamen Airlines på business class.
Av en eller annen grunn, så gleder jeg meg veldig til ankomst i Kina. Grunnet visumregler så har jeg aldri orket å reist dit. Derfor passet det perfekt med lettelser i visumreglene nå. Har dessverre kun tid til å bli her én natt.
Her har jeg booket meg inn på InterContinental Fuzhou og slått på stortromma ved å booke den største suiten de har. Den er på ca 90kvm og helt sikkert godt brukt av
@milehigh flere ganger

.
Det var såpass billig at jeg klarte ikke å la være!
11.Desember:
07:25 FOC - PVG - ICN 13:30 med China Eastern på business class.
Her skulle jeg gjerne tilbrakt flere dager, men grunnet det kalde været og en tight timeplan resten av året, så får jeg ikke vært i Seoul mer enn én dag. Prøver å reise så lett som mulig, så har heller ikke plass til noe særlig med vinterklær.
Her har jeg booket meg inn på InterContinental Grand Seoul Parnas.
12.Desember:
11:55 ICN - AMS (Korean Air) - OSL 22:20 (KLM).
Denne reisen blir også gjennomført på Business Class.
Vis alt...