Godt spørsmål. Er vel folk over alt, når man ikke kan reise ut av landet. På OSL er det vel ikke så mange mennesker.
Et bra tips er å styre unna alle sted du har hørt om før, for da er det stor sannsynlighet for at mange andre reiser dit også
Men hvorfor blir det så mange flere mennesker I Lofoten, på Prekestolen, i Oslo etc i år? Jeg tror det blir langt færre. I fjor skulle hele verden til Prekestolen, nå er det bare hele Norge. Bergen hadde vel i fjor 3 millioner besøkende, tviler på det blir tilfelle i år.
Hotellet du har booket i Bergen vil ikke engang åpne til din ankomst. Åpningen blir dagen etter Det betyr at sjefsnissen ender opp på hotellet ved flyplassen
Heilt enig! Det blir ikkje så masse trafikk som folk skulle tru! Har sjølv vore eindel i Bergen seiste vekene, og målt mot samme tid i fjor då eg også var der så er det enorm forskjell.... Så det blir nok relativt god plass i Noreg i år, hugs at ein del Nordmenn også allereie har besøkt Prekestolen, Trolltunga etc.
Såså ha deg over i tråden der du etterstreber svart bakgrunn på dnb-appen din du. Det må smerte deg at jeg kommer til hotellet dagen før deg og sikrer det siste ledige oppgraderingsrommet
Kan eg få slå eit slag for Lofotr, vikingmuseet på Borg (mellom Svolvær og Leknes)? I tillegg snakkar mange om Skottind ved Sund (avkøyring omtrent ved Gravdal).
Svi av litt poeng og reis til SAS destinasjoner i nord som Svalbard, Tromsø, Bodø, Alta, Kirkenes, Bardufoss eller Lakselv. Bor du alt i Nord ville jeg anbefalt det motsatte Hotellene har god kapasitet og det er gode priser. Kjør gjerne en runde med bil, eller kombiner med å ta Hurtigruta et stykke
Jeg tipper at alle skal gå romsdalseggen i år, så hvis en ønsker å gå i fred i fjellet er det greit å skippe Åndalsnes. Nok av andre fjellturer på Sunmøre som er mer verdt å begi seg ut på.
Jeg er i alle fall klar på at det helt unødvendig å feriere i Nordhordland .... Polet på Manger er et minipol med forferdelig dårlig utvalg og så er det stengt på mandager og tirsdager ... Smale og uoversiklige veier er det også ... Bobiler passer ikke ... Det kommer sikkert til å regne også!!
Skal vi slå denne tråden sammen med denne tråden? https://insideflyer.no/forums/threads/den-store-norge-2020-tråden.15580/
Registrerer at man ikke kan reise til Sogndal på poeng. Noen som vet hvorfor og som har en liste over destinasjoner en kan bestille med poeng innenlands?
Pga det er anbudsrute, så ingen poeng på begge vei. Widerøe har oversikt over hvilke rute som er anbudsrute: https://www.wideroe.no/reise/fly-med-wideroe/wideroes-anbudsruter-gir-ikke-eurobonus-poeng