God formiddag fra Grenland. Hard helg, godt det er jobbuke igjen. Vurderer å hamstre pils i dag- men den indre gjerrigknarken sier vent til TTT. Ha en edruelig dag
God morgen! Her er det fortsatt frost på natten, kanskje våren kommer snart??? Det er nok en 4-dagers uke på meg, men denne uken er mandag på mandag. På fredag skal jeg ut og fly igjen! Det blir stas. Skal endelig(?) få testet A321lr. Håper alle får en super uke! Og mandag. Edit: Denne streiken bør ikke gå ut over min flytur på fredag! Kjølerommet er fullt av drikkevarer, så der klarer jeg meg.
Byttet dekk i helgen og Zoe har bare 4 «minneplasser» til dekktrykk, så etter hvert bytte må jeg innom forhandler for en «resetting». Herlig! Ha en flott mandag!
God morgen fra kontoret Endelig er våren her, dette blir en fin uke. Elsparket fra vest til øst, endelig er sesongen tilbake. Savner en tur over dammen, denne var fin Ha en fin mandag alle bonusnisser
Morn fra bussen på vei til Trondheim sentrum. Det var is på bilrutene i morgen, trodde vi begynte å bli ferdig med slik tull… Dagens plan er å ha en avslappende start på arbeidsuka, før ting braker løs i morgen. Torsdag blir det rødnese til Oslo. Ha en fin mandag
God morgen! Skal visstnok inn til samtale med "top management" i SAS i kveld? Satser på at Britannia stiller med middag servert i kube! Er det noen andre IF-delegater som deltar i Trondheim?
God morgen fra en smilende Sølvby. Tre dager til besøk hos våre nye venner i Nato, gamle venner i Norden. Dessverre går det ut over TTT, det er en nesten utilgivelig planleggingstabbe. Eller som det heter på fint: Ved en inkurie ble det desverre umulig å forene disse aktivitetene. SAS har god likviditet (!) og dropper halvparten av sitt dyre driftslån, sier E24. Kanskje de kan legge litt mere i frokostboksen da? Vi får svar på torsdag. Ha en fin og oversiktlig dag,alle IFere!
God måndag frå Florøida. Sola skin, det er varmt og eg må ha gardinene for vindauget på kontoret. Dei kjem til å bli fryktelig falma allereie fyrste året mitt her dersom dette held fram. Elles ventar eg i spenning på at billettane mine frå SAS skal bli skrivne ut. Det er visst ein viss sjanse for at einkvan skal vere vanskelig og nekte meg å reise heim frå Asia via USA, men enn so lenge lev håpet.
Gratulerer med mandagen alle sammen! Haha, kanskje ikke, men uansett, strålende sol på morningen, det er hyggelig, bare en god uke til luftetur også, GYD. Ha en strålende uke, om du streiker eller ei!
God morgon frå ein solfyllt AES. Då blir det ein tur til Trondheim for litt jobbing etterfulgt av kveldens arrangement i regi SAS. Sia SAS nyleg kutta ut denne ruta so skal WF få æra av å fly meg opp. So då sjåast vi etterkvart @sutenai og dokke andre som har planar om oppmøte i kveld.
God mandags morgen fra hovedstaden! Til tross for sol og vår sitter man her lettere bookingfrustrert. Har funnet et par aktuelle langturer med LH/OS/LX, på google flights, men når jeg går inn for å bestille kommer det bare "Computer says no", for alle mulige datoer på aktuelle strekk. Det er plenty med ledige seter (expertflyer), så vet ikke om det er en bug i LH-systemene, eller om google bløffer. Jaja, får vel slå på tråden, da. (Arkaisk begrep fra førdigital tidsalder...) Ha en flott ukesstart, fri for frustrasjoner!
Morn fra vest! Her er våren på gang, meldt 15 grader ila dagen, så endelig er våren i anmarsj! Hadde en fantastisk konsert/filmopplevelse i Spektrum der Stockholm Concert Orchestra leverte så det holdt. Var redd de skulle «ødelegge» filmen med dårlig timing, men det var ingenting å være redd for skulle det vise seg. Kult med ekstranummer der alle som hadde kledd seg ut kom frem på scenen og viste seg frem også. Nå venter noen dager med frustrasjon på LH sitt O&D-system. 14 dager frem i tid, og det er ledig biz Canada-FRA/MUC-VIE, men selvfølgelig ikke MUC/FRA direkte. Ikke engang eco…
God tidlig ettermiddag fra hjemmekontoret på MBT. Der går endelig mot sommer og «lavsesong», ser ut for hjemmekontor hele uka kun avbrutt av en heldags innom Ullevål for øyesjekk i morgen. Fly forsiktig folkens
God mandag! Full rulle på jobb og godt det enda er en del timer igjen da listen er lang og vond Har uansett planer om å få sett snurten av Anko på Britannia i kveld som en del andre her
God ettermiddag fra sol i hovedstaden. Så vidt pakket ut av baggen etter helgens utflukt, men nå må den pakkes på ny. Jobbtur til Solkysten står på programmet, og nattoget skal frakte meg over Hardangervidda i natt. Satser på en rolig tur hvor man får sovet ut og ladet opp til morgendagen! Nyt mandagenskvelden folkens