God morgen fra hovedstaden. Endelig ser man solen igjen, etter noen grå dager. Tipser om 1000 kroner i fratrekk på strømregningen https://insideflyer.no/forums/threads/egen-tråd-for-invites.13208/page-15#post-551785 Ha en fin tirsdag alle bonusnisser
God morgen fra Sølvbyen. Solen skinner, og det gjør også vi. Vel, det første er riktig, det andre en overdrivelse. Men vi er i gang, med kaffe og IF. Dagens forsøk på å "lure" meg til gull hos Thai er stoppet. Blir gjenkjent hver gang. Kanskje i morgen? Ha en fin tirsdag!
God formiddag fra Porsgrunn Signa akkurat opp hos amex elite- kampanje 90000 poeng sier de. Er nok ikke innafor 12 måneders regelen, hadde kortet, men sa opp for 7 mnd siden. Mangla 20k statuspoeng for gullkort, og de kom på sekundet. Så da får vi se i mars om de fanger opp at jeg var medlem tidligere? Uansett- hadde ikke "hjerte" til å gi opp gullkort pga usle 500kr i mnd i avgift Får bestille et ekstrakort til fruen, så blir det vel en CT etterhvert også Ha en statusfyllt dag
Morn fra bussen. Det er veldig blaut i Trøndelag i dag, som bør og hør som forsmak på høsten. I kveld blir det en tur til Øx igjen, så er det bare to arbeidsdager igjen. Fikk en epost fr amex i dag med en vervekampanje som gir 45.000 status (‘nivå’) poeng hos SAS. Instant gold, evt en boost til diamant. Det er veldig raus, og hvis man da med en gang matcher til *A blir det mye status for kontigentpengene. Ha en herlig tirsdag!
God morgen fra Avinor HQ. Åpenbart feil transportmiddel, så ikke noe å feire , men i dag ringte Volvo meg og sa jeg hadde vunnet en bil!!! Jeg sitter og på ser på hvordan jeg skal ta med familien til Eurodisney og samtidig oppnå mest mulig poeng: hotell bookes via Hotels.com, inngangsbilletter bookes via TripX som gir Trumpoeng, transport til og fra flyplassen bookes gjennom Viator. Flybilletter kjøpes via viatrumf.no og Lufthansa. (har jo en boikott mot AF). Alt betales selvsagt med Amex. Har jeg glemt noe da?
God lunchtid frå ein trøtt type på eit kontor i solfylte Florøida. Lang arbeidsdag i går og lang i dag. Lite flyrelatert, men det er vel snart på tide å booke nokon hotellovernattingar. Tips til hotell i Melbourne mottakast med takk. Om nokon lurer på korleis trafikkork på bygda ser ut, so treng de ikkje å lure lenger. Svaret er eitt reinsdyr og to bilar.
God morgen fra California! Nå er det blitt tirsdag her også, og vi skal straks finne litt frokost. Så skal vi kjøre siste etappe til LA. En lang tur nærmer seg slutten. Ha en fin en!
Da var noen dager i Ojai over og det ble tur tilbake til Century City. Solide skogbrann på andre siden av fjellene;