Har ikke EB-tags, men for bagtags generelt: jeg lar de gamle henge på, uavhengig av om jeg har fått bedre eller dårligere status senere. Men det er kun av praktiske årsaker, tar stort sett og flipper dem under håndtak el.l slik at de ikke er for "skryt", men for identifisering om de skulle komme bort.
Nei, da er ikke spørsmålet rettet mot deg, jeg vil vite om de/vi som "flasher" statusene på koffertene eller bagene at de faktisk enda har statusene...
Jeg bruker aldri sånne status luggage tags. Bruker bare de standard som du skriver på, men fra flyselskaper som ikke flyr rundt i Europa. F.eks: Virgin Australia Flotte og røde som virkelig markerer.
Har spraymalt en schwær Dead Kennedys-logo. Hvem trenger bag-tags for å kjenne igjen kofferten eller flashe status....sier mye mer denne
Hva med Pandion til EBD..? Er det da mer forståelig om de beholder sine gamle tags? Det har jo blitt observert... Bare spør altså..
Jeg beholdt den fine røde "Senator"-tag-en i skinn, men har både den elektroniske SEN-tag-en og EBG med navn og adresse inni denne.
Siden crew mange ganger ikke får med seg status til EBD/P, er det noen vits i å ha tag på håndbaggasjen slik at en ikke trenger å flashe kortet ved gate, eller at de muligens legger merke til det på flyet? Eller er det bare for å vise seg frem for de andre passasjerene?
Eller kanskje bare for å merke (hånd)bagasjen med navn og kontaktinfo? Så enkelt er det i alle fall for meg. Om det står EBD eller "Village Idiot" på tag'en er i alle fall mindre viktig for meg (jeg har forøvrig begge typer).
Den Senator tagen var jo elegant og mer eller mindre mer anonym. Skulle ønske SAS kom på banen med noe slikt!
Jeg bruker kun denne på sekken min Var eneste av interesse i "Goodie-bagen". Men synes at det er litt ubehagelig å diskutere hva man gjør om man mister status, får jo mareritt av slikt ;-)
Var gullmedlem i Braathen Wings og er det fortsatt i følge min kabinkoffert. Føler fortsatt at det gir endel prestisje.