Desverre mandag igjen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 16. mars 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Grorud, pokker hvor ble helgen av? Formen er tilstede igjen etter en ganske redusert gårsdag, men trøtt er jeg fortsatt og kommer sikkert til å fortsette med å være det utover uka.

    Møter halve dagen, så er det ut til Ski og avrunde dagen der. Nå er det færre dager igjen til ferie enn det er av fingre B)

    Ha en fin dag folkens!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Morgen fra HK airport. Sitter på Starbucks og nyter det siste vestlige før det bærer avgårde med buss inn i Kina med kunder. Er sååååå innmari trøtt og det er så kjipt å ikke ha en landingsdag før jobb. Nå er det rett på. Men alternativt hadde jeg gått glipp av mye gøy hjemme så...

    Hm... kaffen er snart tom så da går det ikke å utsette mer. Vi hørs!
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Sola. Vet ikke helt hva jeg skal begynne på i dag jeg [​IMG] føler meg litt motløs. Så sitter jeg også å lurer på om jeg skal brenne av DM poengene nå eller om jeg skal vente, tenke tenke...
    Ha en flott dag :)
     
  4. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    God mandag fra regnfrie Bergen! :) Første og siste arbeidsdag denne uken før det blir kurs og Lørenskog på meg heeeeele uken.... Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg o_O
    Ha en super dag!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Jeg lurer også på hvor de helgene blir av. De går jo i racerfart!
    Grått vær her i sør i dag. Satser på at det holder seg tørt. Skjønt, det spiller jo ikke så mye rolle når man jobber inne.

    Ingen store planer for dagen utover jobb.
    I morgen bærer det til Oslo for de neste 3 dagene. Lenge siden jeg har bodd på hotell i Oslo nå. Pleier jo vanligvis å begrense seg til dagsturer.

    Husk at mandager er egentlig fine dager. De bare sliter med et litt dårlig rykte.
     
  6. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Mandager er stort sett ok de .. jeg har for det meste fri. Tirsdager, derimot ... :mad:

    Men man må likevel opp tidlig og sparke ut guttungen. Og om litt kommer Mexico Maria og Jamaica Jane for å vaske kåken, så ingen fred å få ...

    Siden været ser ut til å bli like strålende som i går, blir det muligens en runde med opprydding etter vinterens uvær på eiendommen ... eller kanskje ikke. Trenger egentlig en uke eller to med varmt og tørt vær før jeg kan begynne å brenne skiten .. I morgo I morgo men ikkje i dag .,,,,,
     
  7. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fes Fujairah. Er så slitsomt med ferie så en rekker jo ikke se på bonusfeber før klokken er nesten fem. Mye fjell rundt her og sinnsykt med båter i horisonten. Lurer på om det er noe køsystem for å få seile gjennom Hormuzstredet?
     
    tommy777 liker dette
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er faktisk en fin mandag, siden det er siste mandagen på denne turen offshore. Så nå er det bare fire dager til jeg skal hjem og skal NYTE fire uker velfortjent (?) fri. Og tilfeldigvis er det også fire dager til dette er verdens beste jobb...
     
    tommy777 liker dette
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Right behind you, men Kina kan du ha for meg..

    God aften fra Toronto. Straks bingen før man selv tar maratonturen til Hong Kong i morgen. Jeg setter flaskene på is til du er tilbake fra Kina ;)
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er på HKG fra kl 11-ish til kl 16-ish imorra - onsdag. Inn med Dragonair og ut med Cathay F. Blir å sitte og pjalle litt på The Wing eller Cathay kantina (om jeg slipper inn. den er mytji beir).

    Så om du er der og vil joine, så si fra. Men om du er på romatikk-pakke så skal du få være i fred.
     

Del denne siden