Det er da en god torsdag morgen dere!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 15. febr 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,731
    Bonuspoeng:
    293
    Norske medaljer i natt og flere kan det bli!

    God morgen fra verdens vakreste by ...
    litt (bittelitt) nysnø i natt og det blåser mer her enn i Pyeongchang!

    Seks dager til neste store utflukt ... denne gangen laaangt vestover.

    Ha en deilig dag!
     
  2. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Utolig vinnerskalle på Svindal. 3 alvorlige ulykker og kommer tilbake bedre enn før hver gang. Bøyer meg i hatten for den mannen.
     
    Kristian and Eddie47 like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra rett utenfor hovedstaden.

    Kan noen fortelle Yr.no at jeg ikke vil ha mer snø? De må melde sol og sommer! Vi bor i verdens rikeste land i 2018, noen må gå!

    Det er ikke så lenge til helg..
     
    Earl, Kristian, Angie and 2 others like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,731
    Bonuspoeng:
    293
    ..... og så kom neste gull

    Kjempeløp av Ragnhild Haga, i dag ble det faktisk 2 x Ragnhild !
     
    Kristian liker dette
  5. Angie

    Angie Medlem

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis det er noen trøst, så var jeg i Malaga forrige uke. Der var det 2 varmegrader kl 08 om morgenen. Spanjakkene holdt på å dø av frostskader.

    Selv må jeg bite i det sure eplet å booke nok en tur med rødsnute i dag. Når kunden betaler må jeg følge deres bestillingsrutiner... det hjelper ikke på min EB for å si det sånn :(

    ... og flere medaljer ble det også til Norge.... :)
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Egentlig kun en mager trøst, men skadefryd er jo alltid med på å bedre humøret :p
     
    Angie, Eddie47 and Kristian like this.
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå øvre Byåsen, Trondheim!

    I dag vakna ein tidsnok til å få med seg langrennsgullet til Ragnhild Haga. Det var ein fin start på dagen :)

    Gårsdagen vart brukt i Bymarka. I ettermiddag går turen til Argentina. Diverre litt trangt mellom flya, så det blir ikkje mykje tid til loungeraiding, men ein får tømme trallene om bord i staden :D

    Ha ein fin dag, folkens!
     
  8. Olelink

    Olelink EBP

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra 1A på dagens TRD-OSL videre til KSU.

    Fikk i går booket begynnelsen på sommerens bonus ferietur. 3 pers TRD-CPH-IAD i SAS business, så langt er returen booket LAX-ARN-TRD i SAS Plus, blir spennende å se om jeg greier å få til business. Men den spenningen er jo en del av gamet ;)

    Jeg sikret meg først utreisen i business, spurte så den danske diamant mailen om de kunne åpne opp en retur for oss. Det var for tidlig å frigi business billetter men de kunne frigi noen plus inntil videre. Den danske diamant mailen merget så bookingen som nå er en mix av business å pluss, dette sa de ikke var noe problem for dem å ordne manuelt sånn at jeg fortsatt får fly premium rabatt på hele reisen. De rettet også opp at min enveis booking koster litt flere poeng sånn at total poeng pris ble riktig. Ser ut som det har vært forskjellige tilbakemeldinger til de her inne ang dette og på sas.no er vel eneste mulighet å booke enveis hvis man skal blande klasser, dette koster jo flere poeng og er dårlig deal.
    Kred til den danske diamant mailen som både svarte meget raskt (innen en dag og på det meste 3 svar på en dag) og er service vennlige :cool:
     
    Last edited: 15. febr 2018
    Kristian and Eddie47 like this.
  9. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Det blæs. Var på kontoret så jeg fikk sett sølv i storslalom. Ekstremt gledelig.

    2 uker til neste flytur, men før det, tilbake til NSB. Så får vi se om man må kjøpe et par tusen avios og oppgradere til CW på turen til JFK om 2 måneder. :D
     
    Kristian liker dette
  10. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra hovedstaden.

    Slenger meg på som @holmen sier at nå vil vi ha sol og sommer!
     
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Thon hotel Oslo Airport.
    Strax ferdig her- så blir det retur TRD. Hører rykter om vind på Værnes igjen så kan bli en bumpy return....:)
    Ha en turbulent torsdag :D:D:D
     
    Kristian liker dette
  12. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdagsettermiddag med en aldeles framifrå medaljehøst. Kun en kveld og kort natt før jeg skal med fakiravgang til Oslo. Skal bevilge meg god tid med bilen til KRS i morgen tidlig -slik at jeg kan nyte sannsynlige forsinkelser ut over morgenen. ;)Heldagsmøte, så på quiz og en stopp på Oslo Plaza før jeg returnerer på lørdag formiddag(-ish) .....det kan jo hende det blir snøproblemer på lørdag også. ...og bortsett fra det kan jeg begynne nedtelling til KRS-OSL og så OSL-SIN-BKK T/R med SQ biz. 7 dager nå ;)
     
    Kristian liker dette
  13. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo. En fin dag i dag med masse norske OL-medaljer, så det er alltid gøy. I morgen er det fredag og det er jo alltid en bra dag ettersom det jo nærmer seg helg :)
     
    Kristian liker dette
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig store variasjoner av hva de får til.
    De har klart å få fikset meg seter som ikke finnes, men de har også ikke klart å finne seter som jeg selv har funnet og booke på telefon.
     
    Olelink liker dette

Del denne siden