God morgen fra jobben. Jobb : Meny ; Lete etter Jacobs produkter. Fylle opp skap og skuffer i flere husholdninger, og til slutt jobbe litt mer i natt. Sånn er det når det er mye sykdom, men bare en trippel trumf dag. Fint et er morgen og det skal soves en stund. God tur til alle som skal ut å fly. Enten hjem fra jobb eller ut på tur? Skal jeg booke hotell og legge planer for MEX? Eller har ikke forum troen på at LX mente å slippe seter? Forrige jul når de slapp var det jo ikke noe problem. Forslag til hvor vi kjører fra MEX for å se litt av landet og en fin by?
God morgen fra hovedstaden. Trippel sanking og Bislet games på samme dag. Torsdagen ble dramatisk Jeg kom i alle fall selv hjem med en sko T-20 Roadtrip Miami-DC. Om noen har noen gode tips, setter vi pris på det inn i denne tråden. https://insideflyer.no/forums/threads/road-trip-miami-washington-dc-noen-med-gode-tips.19986/ Ha en fin fredag alle IF-ere
Endelig fredag, og yes, også reisedag! Først må riktignok en del kaffe drikkes og noe jobb gjøres - i prioritert rekkefølge, ha en strålende dag!
God morgen fra Syden. TTT'en forsvant, i stedet ble det dyre solbriller som jo også gir poeng. De skal testes på båttur i dag. Den lille byen har sine vakre partier, her er ett av dem. Ha en fin dag (i regnet?)!
God fredag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Ein lang teamsmøtedag startar om ein times tid. Fyrst skal det jobbast hardt. Dårlig med fangst på gårsdagens TTT, men snart skal sola skine helga møtast med opne armar. I helga skal det bakast og malast. Dårlig med både flyging og bonusfangst, men i morgon kan eg i det minste seie at neste månad skal eg fly!
God morgon frå Škocjanske jame! Dagen byrjar altså med vandring gjennom Škocjangrottene i relativt grått vêr, men striregnet frå i går har gitt seg, så det er fint Ha ein brillefin dag! Denne søtnosen lovte å passa på bilen min som står på det eg mistenkjer er den einaste gratisparkeringa i heile Slovenia: Ikke gjør som mora di sier, Jens! Mora di er ei...
God morgen fra solkysten .. er man morfar så må en pendle mellom by’n og strilelandet .. Noen har høvlet av toppen av Løvstakken
Mine problemer løses ikke med å stjele solbriller. Men gikk mot døråpningen for å teste i motlys, og ekspeditøren sa "See you tomorrow" med et smil.
God kveld fra Da Nang - Det blir tidlig mørkt her men de er kreative med fargerikt belysning. Utsikten er fra takterrassen til Hilton. God helg
Ludo i midtgangen OSL-CPH @Sonictravel vant og @holmen følger den dårlige trenden fra i fjor med tap.
Et utpreger ferdighetsspill, krever utgående strategisk analyse samt mestring av terningfysikk på kanten til juks.