Det er fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 07. jan 2022.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,463
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, godtfolk!
    Det er fredag, og i dag skal det snø. Masse. Derfor tar jeg hjemmekontor i dag. Neste uke er det meldt mange varmegrader, det er unødvendig, synes jeg.

Det er (ikke overraskende) den syvende dagen i året i dag, og innmari mange dager igjen av året.

Håper alle får en skikkelig fin dag!

SayWhat, Earl, Flymunda and 14 others like this.
  2. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, straks ferdig med dagens jobb.

Har verken fått kaffe eller havregrøt. Men får gleden av en kald sykkeltur hjem. Yr sier snø, er det noen som ser den?

T-8 sånn ca til neste nærkontakt med fly.

3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,878
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra bassengkanten. Den kommunale, altså. Vi får igjen lov å bade. Dersom vi klarer å sende en sms først og si at vi har slike planer.

Snøen er velkommen, det ble liv i freseren etter godsnakking, kiling på tennplugg og en liten tenkepause. Godt vi fortsatt har draget!

Ha en fin dag, alle IFere!

SayWhat, Earl, Flymunda and 17 others like this.
  4. paron

paron Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,882
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! Eller her i LA er det jo kveld da...
    Ikke mye snø å se her. Det har ligget på 21 grader. Ca. 45 grader varmere enn hjemme.:) Utflukt til Santa Monica i dag, og litt tid til shopping. SAS klarte å sette igjen bagasjen vår på Kastrup:(
    Får håpe vi har den her i morgen formiddag,
    over 40 timer forsinket...

SayWhat, Earl, Flymunda and 18 others like this.
  5. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,438
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret. -8 utenfor, +22 innenfor veggene. Blir ikke mye utendørsaktiviteter i dag, det er nå helt sikkert. :)

T-2 til Hamburg
    T-20 til Thailand

6. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret :)

T41 for ny tur til Miami, eller blir det Lillehammer?
    Vinterferie blir det, spørsmålet er hvor :rolleyes:

Ha en strålende helg flotte forum :)

SayWhat, Earl, Flymunda and 16 others like this.
  7. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    31,241
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Oslo!

Snart er det heldigvis helg, denne uken må være en av de lengst ever! Blir jeg bare ferdig med et par møter nå så kan jeg kanskje se litt på alternativer for vinterferien som har forsvunnet i covid og kanseleringshaugen.

SayWhat, Earl, Flymunda and 15 others like this.
  8. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,536
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fredagsforum!

Visst søren er det fredag! Det betyr at det kun er noen få timer til Godfølelsen innfinner seg: når gjemmekontoret seremonielt pakkes ned for helgen. Out of sight, out of mind!

Lite reising på gang, men nå på morgenkvisten fikk jeg i alle fall kansellert og rebooket hotell i London i mars. Lønner seg visst å sjekke hvordan prisen utvikler seg, nå var hotelloppholdet blitt 150 pund billigere enn da det ble booket i desember.
    Mars, ja… Med første (lille) oppmykning av UK-innreiserestriksjoner denne helgen satser vi på den turen kan gjennomføres uten for mye hassle.

Ha en feiende flott fredag!

Earl, Flymunda, RoadKing and 14 others like this.
  9. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,292
    Bonuspoeng:
    183
    Då er jammen billettane frå SAS komne! Uten noko meir tull eller krøll. Jammen er det godt å kunne vakne utan melding på telefonen om at det er gjort endringar på reservasjonen, og sidan billettane er utferda er risikoen for at BR skal tøyse det til liten. Og jammen har eg fått trumf og! No kan helga berre komme.

Upsaker, Earl, Flymunda and 14 others like this.
  10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,449
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!
    Virker som folk begynner å våkne fra juleferiedvalen, for i dag har jeg to møter planlagt og i neste uke ser det ut som jeg snart må begynne å legge inn "buffermøter" (som er møter med meg selv slik at jeg faktisk også kan jobbe litt).
    T-14 til et møte med SAS sin A350, det er et buffermøte i seg selv, selv om jeg neppe kommer til å jobbe på flyet.

Ha en flott dag alle sammen :)

Earl, Flymunda, RoadKing and 11 others like this.
  11. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Goooooooooood helg fra Viken.

Covid pasienter som trenger oppfølgning 11. Ny idag 5. Ingen innlagt på SH av min pasient populasjon, derimot på legevakten går det som varmt hvetebrød, stikkord uvaksinerte og innleggelser går hånd i hånd...

Ser ikke nedad gående trend med det samme nei. Må vi snart innføre vaksine pass for F&%#/..... Men neida, her må vi ivareta alle og enhver o_O:confused:

Ha en fredelig og sykdoms fri helg, blir noen timer på legevakten nok en helg( om du blir syk, send meg en PM så skal jeg får sneket deg inn ifra den, potensielt 10timers ventetiden, på Blærum legevakt)

Earl, Flymunda, RoadKing and 15 others like this.
  12. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,939
    Bonuspoeng:
    350
    Hei fra gullstua på OSL.
    Straks boarding til CPH og videre til IAD foran i bussen. Fire karer på tur, hva kan gå galt? ;)

Innom Biden i morra for å få han til å gjøre noe med dollarkursen. Den er for høy.

Ha en flott dag folkens!!

TOS_EBG, Earl, Flymunda and 20 others like this.
  13. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra hovedstaden. Våkner til lett snødryss og mindre opphold enn foregående dager. Personlig foretrekker jeg vinteren fra 23.desember til 1.januar, utover det er jeg egentlig mett.

Håper det bli en bra siste krampetrekning før det kan kalles helg til alle og enhver!

Earl, Flymunda, RoadKing and 13 others like this.
  14. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,463
    Bonuspoeng:
    293
    Håper dere sitter på første rad, så ingen foran dere tømmer tralla før den kommer til dere.. :p

TOS_EBG, Flymunda, vegardg and 10 others like this.
  15. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,449
    Bonuspoeng:
    183
    Snakk om å tømme tralla... om oppgraderingsbudet mitt ikke går gjennom flyr jeg til LAX i pluss om et par uker. Må man fremdeles bestille alt man har lyst å drikke på en gang? Hadde vært greit å slippe trang plass på brettet, smeltet is i koppen samt varm tonic til GT'en jeg liker å ta etter maten.

Earl, Flymunda and drsyk like this.
  16. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Eg sit jaffal framfor @Tore på fyrste flight i dag, så eg er berga uansett kor stort innhogg i beholdninga han klarar å få til :)

Meir bekymringsfullt er det at forsinkelsar + deicing et opp verdifull skjenketid i København. o_O

Ha ei fin helg alle sammen!

Calling, TOS_EBG, Earl and 12 others like this.
  17. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,846
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag!

Mandag så ringte jeg inn til SAS support og fikk lagt på tilslutning flighter til TRD på en booking. Billettene ble riktig nok ikke ferdigstillt og jeg begynte å bli veldig skeptisk på om at det holdte seg. Men i dag så ringte faktisk SAS meg og den samme svensken som jeg pratet med på mandag forklarte at de hadde beregnet avgiftene og trengte betalingskort for mellomlegget. Kortinfo gitt og billetter utstedet. Kudos :)

Earl, Flymunda, RoadKing and 9 others like this.
  18. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,939
    Bonuspoeng:
    350
    Men på neste flight er rollene bytta;)
    Masse ledig i biz, så satser på at de har lasta for full kabin

TOS_EBG, Earl, Flymunda and 6 others like this.
  19. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,052
    Bonuspoeng:
    293
    De sier det, men du kan bestille hele veien!
    I tillegg kan du gå helt bak og hente hele veien

Flyingdutchman and drsyk like this.
  20. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig god tur all du mektige høvding, vår keiser @Tore bare husk å snart tømme boblene på riktig nå... Blir mye fiktive skriverier om slikt :p

Vel vel @holmen , foran første rad, bør nok ihvertfall ikke tømme tralla :D Mulig @Tore har seilfly lisens :cool:

Del denne siden