Endelig nesten helg. Sitter på en forsinket T-bane, og lurer veldig på om jeg rekker toget som jeg må rekke for å komme tidsnok i møte i Tønsberg. Hvis ikke blir det veldig tidlig helg! Skal ut og fly i morgen, til Manchester for å se Metallica. Og kanskje drikke en pint eller to.. Ha en finfin fredag, folkens! EDIT: Jeg rakk toget, såvidt! Så da må det jobbes litt før helgen begynner..
God morgen fra cockpit! Her er det dessverre lite som tyder på at helga er nært forestående, men hvis jeg klarer å bruke like mye tid på å produsere som jeg bruker på forumet i løpet av arbeidsdagen, så er det faktisk håp Ha en flott helg alle sammen!
God morgen! Jeg angrer brutalt på at jeg tok nattevakt på gamlejobben i natt når jeg nå er på trikken til fulltidsjobb. Ønsker alle en god helg!
God morgen fra hovedstaden. Kaffe i koppen, klar for flight nr 4 denne uken, med nr 5 hjem igjen på søndag. Ønsker alle en fin fredag og en god helg.
Bildet ble tatt i et svakt øyeblikk... Men jo IF ligger alltid oppe i en fane i nettleseren eller på ipaden
Han har sannsynligvis en av disse "sjefen kommer" løsningene. Det vanligste er et regneark, men her er det muligvis R-script(?)
God formiddag Vikarierer idag i min gamle posisjon, og er forholdsvis glad for at jeg fikk litt andre arbeidsopgaver enn her jeg sitter nå. Fått ny PC-skjerm her...skikkelig gaming-skjerm , widescreen og greier - AOC AGON 35. Litt annet enn de kjedelige firkantgreiene vi hadde før Ha en fantastisk dag Djisus mann....... Det der er jo insane....
God morgen fra Gran Canaria. Frokost inntas på promenaden før jobb. Skipsagenten booket meg på to-stjerners leilighetshotell, ikke mye mat å oppdrive der ved ankomst 00:30 i natt. Nå er håpet at jobben bare tar et par timer, så kan resten av dagen nytes på stranden! Ha en fin dag, enten det er snøvær på vei eller ei!
God ettermiddag fra Sildetønna (innenlands-loungen). Et par seter er å oppdrive, men det er rimelig trangt. Men veldig forståelig: jeg skjønner godt at folk som ellers hadde brukt utenlandsloungen bruker den loungen som har brukbar te... Ellers skal jeg nå til Bergen for første gang på ganske lenge. God fredag, og god helg!
Heisan fra hovedstaden, på vei hjem tidlig i dag. I dag tidlig har forøvrig en eneveldig sjef, med brevkurs i ledelse, presentert org.endring. Intet er bedre enn nye sjefer som flytter rundt på bokser i et org.kart. Med ett mål: sette sitt preg på organisasjonen. Godt at det endelig er øl. Jeg mener: helg! Ha en flott fredag, vær din egen sjef!
Til info: det regner i Bergen. Den burde jeg kanskje egentlig sett komme. Jeg pakket ikke med meg noe regntøy...
God ettermiddag fra Gardermoen, Her har det vært sild i tønne og ståplass i loungen, men når du påspanderer en halvtimes massasje på deg blir opplevelsen mye bedre. Kursen settes forøvring opp mot Trondheim, igjen... Ha en flyvende en, enten du har funnet sitteplass på loungen eller bare er dømt til å stå.
Klart det regner i Bergen ... det har det gjort i hele 2017 ... Bortsett fra de dagene det var sykkel-VM i Bergen ... Det er fredag og jeg lider!! Er hardt angrepet av abstinens og mangelsykdom ... hver fredag ettermiddag de siste 24 årene (med få unntak) har jeg sittet på et fly i retning BGO ... De siste 14 fra OSL og tiårene før fra et sted ute i verden ... ... og nå er det 167 timer til neste flytur ... og bare det å lese innledningen til @Flybu sin galskap forsterker symptomene .. Er det noe rart vi drikker?
Du kan jo simulere at du er på loungen ved å vanne ned ølen din til 3,5% og drikke av små plastglass. Pass på å stå veldig nært de andre i rommet samtidig som du holder et øye på en tv i nærheten. Er viktig å få med seg siste runde med servering før flyturen, altså når det bikker fra "boarding" til "gate closing". Disse enkle triks kan gjøre overgangen mellom lounge og hverdag litt mildere.