Og alle vet hva det betyr: Kun kort tid igjen til helg! Prøver på nytt å ha en dag uten møter, så jeg får gjort unna det som aldri blir gjort. Har allerede sittet på kontoret en time, og flere ting er krysset av den alt for lange listen. Håper alle har en finfin torsdag!
Jaggu torsdag i Trondheim også.... To syke barn gjør at ettermiddagen blir veldig rolig....ha det fint
Jaggu torsdag på Skøyen i Oslo også... Fortsatt litt deppet over LH ikke slipper O fra FRA til HND verken på tirsdag og onsdag om to uker, noe som gjør at jeg må reise via Beijing.
Solfylt torsdag på QLA, og dag for hjemreise til OSL med DY fra LGW utpå ettermiddagen. Først litt jobb før det blir å race mot LGW så Avisbilen kan leveres inn og 10k nye poeng komme på kontoen ila neste uke.
God dag fra hovedstaden. Grått og trist her i dag og tydeligvis brenner det godt oppe på Norsk Gjenvinning, det ser hvert fall veldig svart ut fra kontoret.
God torsdag fra Changi. Sitter i biz loungen i T3 og savner hvilerom. Det var digg med en dusj, og god mat og champis i fri flyt trekker opp. Om et par timer går ferden videre til Auckland. Kommer man seg ut i friluft her uten å gå igjennom sikkerhetskontroll etc? /koffert
Er du i Changi må du kjøpe... Max 7 poser hver, sist gang gikk vi flere omganger, fylte opp en ekstra koffert.
Er vel en noen røykeområder under åpen himmel i T3 om jeg ikke husker feil? Kanskje ikke akkurat "frisk" luft da men... Og er ikke Butterfly Garden også delvis utendørs? Fortsatt god tur i alle fall!
God morgon frå senatorstova til LH på A-terminalen ved Frankfurt flughafen! LH i premium economy funka heilt fint i ein B747-8. Sju timars søvn og god stemning Men ærleg talt, kven i fanden er det som fyrer opp ein sigg på toalettet og trur at ein ikkje blir oppdaga?
God ettermiddag fra Athen. Sola skinner og SK777 har nettopp landet nesten en time forsinket. Ekstra loungetid er bra, ja? Håper å likevel rekke 17:00 fra cph, wish me luck! Røykerlogikk; så lenge jeg åpner vindu eller står under vifta er det ingen som merker nooooenting?! Yeah.. no
Kanskje det... Ikkje at eg sjekka om det var vifte i taket på toalettet på B747... Kapteinen kom på lufta og var ikkje spesielt blid. Ja-ja, vi kom fram i god tid før rutetid sjølv med litt ekstra røyk i delar av flyet