Det er jammen fredag allerede, og helgen nærmer seg med stormskritt! Kaldt og fint vær i hovedstaden. Og kaldere skal det bli! "Rolig" helg i vente, med to 40årsdager som skal feires. Trenger ny helg når denne er ferdig, tror jeg. Kos dere der ute, og kle dere godt!
Mornings! Småkaldt her på Sunnmøre også, men virkelig fint ute nå. Blå himmel og sola skinner fint på fjelltoppene rundt her. Kjekt når det begynner å bli lysere ute og dagene blir lengre. Fant ut i går kveld at den lokale OBS Bygg har kampanje på stillas og det passer utmerket for en mann som nå i lengre tid har vurdert å investere. Og med Coop kort + betaling med Amex så blir det sannelig litt poeng ut av det også! Ha en fin fredag folkens!
God fredag fra ARN. Turen går i dag til LHR for poengsanking og konsert. På vei fra Gardermoen så jeg en 747 i snøcamo. Hva er dette for fly?
Ser ut til å være en 747 eid av Wamos Air som kom inn fra Las Palmas i går som DK1547. Charter kanskje? Ser ut som den har flydd noe for Norwegian tidligere, bl.a. fra Bangkok.
Gudskjelov fredag og helg. Jeg trenger et nytt sted å gå på jobb.... Lang reise fra Oslo til Eidsvoll i dag, for innvielse av kompis sin nybygde bar i kjelleren hjemme.
Skulle faktisk hatt en utenlandsrunde for å fått med kvote oppover. Polet på Eidsvoll fører ikke Pimm's! Og dette skal liksom være det moderne Norges arnested!?!
God fredag! Hyttetur på planen i dag, så nå blir det snart kappløp mot resten av trafikken ut fra Oslo. Her er forøvrig et interessant skråblikk på reisebilder i sosiale medier. H/T: The Verge
Formiddagen tilbringes på Kastrup, skal på en ukes ferie til Tokyo og Okinawa, C til NRT med SK, og J-class domestic med JAL til Okinawa, kaldt som F der denne uken, men skal nok overleve på Hilton.. C
God fredag fra Trondheim Strålende solskinn, men litt i kaldeste laget. Hytta i helga....der står Fernet og venter for å varme en frossen kropp Ha en fortreffelig dag
God fredag fra Øst-Finnmark! Det stunder mot helg og det blir forhåpentligvis noen meter på ski i strålende solskinn, akkurat som i dag. Det er riktig nok mellom tolv og femten kuldegrader, men det er vel til å holde ut Ellers har vi kommet til den tiden av måneden der man får overført EB-poeng for Amex-bruk. Problemet er jo at det fører til en ujevn totalsum. I tillegg til at flyvninger nå gir type 312/625/1875 EB-poeng, får tvangstankene mine ikke fred: EB-summen skal slutte på to nuller... Gæren, jeg? Ha ei brillefin helg alle sammen!
Woohooo it's weekend Ventet på denne dagen siden mandags morgen. Blir reising i morgen men ikke med fly og da kun NSB. Hovedstaden stiller med sol i dag så da skal man vel ikke klage. Ha en kanon helg uansett hvor du befinner deg i verden!
Og når vi snakker om kastrup, steike så folk fra Stavanger e god på å snakke i telefonen! To mann satt rett med meg og fruen nå, med regnskapfører på høytaler, og snakket om hvor mye utbytte de klarte å skvise ut! Det var jævla viktig å få frem at de var et selskap som betalte utbytte, pengene var ikke så nøye, men at det kom frem på proff.no, det var jævla viktig! Folk altså! Meg og fruen la om samtalen på «hva er det med folk som gauler i telefonen» «det er frekt» etc.. men ingen respons. Høytaler jomte, og utbytte forble der regnskapfører ønsket. C
Nei du er så absolutt rasjonell!! Husker ved en anledning jeg fikk kompensasjon fra SAS, de rundet min saldo opp til 200 000 .. Da kjente jeg lettelsen over angsten som grep meg noen år tidligere da første utbetaling fra amex kom.. Diners overførte i bolker á 500.. Ellers, vi skal ikke klage for mye på dette.. Er jo ikke akkurat fly som akkumulrere store mengder poeng...
Helt normalt.... Telefonnummeret mitt slutter på 000 bankkonto på 00 osv... Tall skal liksom henge litt sammen. Det skal stemme