Ny uke, nye muligheter. For undertegnedes del innebærer det et par dagers jobb, så er bærer det nordover for mer snekring. Det går tidvis smått, men jeg får iallefall gleden av å fly En riktig god mandag
God morgen fra hjemmekontoret. Ingen covidtiltak denne gangen, men av praktiske årsaker siden det kommer en alarminstallatør på besøk. Har vært veldig mange falske alarmer i kåken i det siste så det blir en gjennomgang av alle komponenter. Dagen for avreise begynner å nærme seg, og har med stor glede lest om @indahla sin ferd som inkluderer en del av samme rute. Ellers er det lite nytt å melde herfra. Ha en strålende dag!
God morgen. I Sølvbyen er det tilløp til solskinn, dagens badeeventyr er over, det er kaffe i koppen, og fyr i ovnen. Kort sagt; det går greit! Apropos fremdrift på hytteprosjekt, @RoadKing, min erfaring var at "pi" var bra faktor å kalkulere inn. Også her. Ha en fin mandag, alle IFere!
God morgon frå eit ope kontorlandskap i Sunnfjord. Avkommet er levert i barnehagen og dagens fjerde kaffikopp er svelgt unda. No kjenner eg dei fyrste skal ut igjen før eg hiv meg i kalosjane og går laus på resten av dagens gjeremål. T-192 til neste flytur. Og berre 81 dagar att til jul.
God morgen fra Palma. Ncl leverer fremdeles god service med frokost daglig levert til balkong. Dagens gjøremål er forhåpentligvis en time med gym som kan forsvare god mat og drikke Et tips til andre på forumet som vurderer å reise med Ncl er å kjøpe minimum 100 aksjer (ca nok 20k) i selskapet samt forhåndskjøpe «spesial restauranter» (får en kreditt på opptil 200 usd og sparer ca 50 prosent på rest.)Selv om mye er inkludert i cruise prisen koster middag i enkelte av de bedre restaurantene fort 75 dollar pluss minus. Vurderte egentlig ferie i Cancun i høst men med tanke på at 5 stjerners hotell der fort ligger på 2,5k pr døgn føler jeg at en får veldig mye mer ved å reise på cruise (Cancun senere). God mandag.
God morgen fra Business Lounge på FRA. Straks siste etappe hjem med SK4756 til OSL. Har sovet godt på flyet fra Montreal. Tipper det ble 4-5 timer på øyet. Siste oppdatering av reisebrevet kommer snart. Ha en flott mandag og uke!
God morgen fra et solfylt Praha. Meldt litt mer skyer utover, så da drar vi noen dager til Brno. Om noen har vært der tidligere og har noen gode tips, så setter jeg pris på det Lednice ca 20-30 min sør for Brno skal vist være et interessant område. God mandag til alle IF-ere
Solkysten har i dag ekte østlandsvær som @Sunnfjordingen kaller det. Her er det vått og grått, ekte innevær. Men torturkammeret venter .
Lenge siden jeg var i Brno, men det er som alle andre mellomeuropeiske byer, en flott gamleby med små restauranter, microbryggerier, koselige gater og godt med liv.
God morgen fra Viken. Var en fin fin tur for fruen og barna, mens en ble sittende på legevakten(tvangs arbeid, ikke syk altså) så og si hele helgen. Nå er det ordinær arb. uke før jeg og fruen tar en AmEx spandert middag på Grilleriet T-2 Nada spennende utover dette. T-26 ut og fly igjen. Ha en super dag folkens.
Om du hadde tatt turen T-3 kunne jeg ha hilst på deg Skal du tilfeldigvis teste om gavekort funker til drikke mens AmEx tar seg av 2-retters?
God morgen! Pakker kofferten og ser frem til ferie idag. Gjøre unna litt jobb etterpå så er det "out of office" som gjelder frem til 17 oktober
God morgen, solen er tilbake på en snarvisitt? i Oslo, det er jo hyggelig. En meget grå helg. Nytt kvartal, oppdatering av en drøss av filer mao, så lang dag i saltgruvene. Hvor ble det av hurtiglinkene på siden av forumet til nyeste saker osv?
Det var kun onsdagen som passet meg og frue, barnpass, fotball og karate trening osv, men neste gang får vi koordinere Tviler drikke er inkludert, kun 2-retter i fast form. .
Det blir helt sikkert en annen anledning. Tenkte ikke på 2-retters by amex, men på gavekortet på 1000kr som de også ga bort nylig til de som har platinum. gavekortet som jeg fikk har gyldighetsperiode ut 2024, så jeg tar det en annen gang. Kommer nok til å være i Oslo jevnlig fremover.
Å ja den ja. Sparer til en bedre anledning på en weekend enn å bruke dem kr på en hverdag med begrenset mengde bobler
God formiddag fra kontoret. Her er det like mange håndverkere som hjemme i stua. Og kaffemaskinen er i ustand. Flott start på uken. Solen skinner, men det tror jeg må være en glitch i the matrix. Det går nok fort over. Helgen ble avsluttet med fårikål-middag, med diverse drikkevarer attåt. Finfint. Denne uken innebærer flytur, til utlandet! T-4. Ha en deilig mandag!
God formiddag fra Grenland. Merker godt at det var regn i går/natt, våknet opp til at sikring på utekursen hadde slått ut, forgrener kontakten som visstnok skal være for utebruk måtte tømmes for vann.. T-4 her også, hvis veien våre krysses på OSL spanderer jeg en øl i loungen