Det er onsdag i dag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 26. aug 2020.

1. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,892
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo. Flyttet noen planter til nye leiligheten og selvfølgelig strøm fra Fjordkraft. Først i neste uke jeg flytter senga.
    20200826_185119.jpg

Upsaker, Kristian, holmen and 3 others like this.
  2. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    Du vet du har midtlivskrise når du kjøper sykkel for det du kunne fått en ok bruktbil for :p (been there, done that ;))

OttoL liker dette
  3. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra 2063.

For å følge opp @OttoL i serien "kjøpt sportsutstyr for det man kan kjøpe flybilletter for" så har jeg i dag kjøpt et par løpesko som kostet mer enn de to flybillettene vi hadde til Amsterdam i slutten av mars (som selvfølgelig ble kansellert). Sa noen midtlivskrise :eek:. Jaja, noe moro skal man jo ha i disse tider...
    Kan samtidig bekrefte at Torshov Sport ikke tar AmEx. Vi hadde en lengre diskusjon om dette, men de hevdet hardnakket at det var for dyrt.

Ønsker alle en strålende kveld!

4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,834
    Bonuspoeng:
    183
    Heldigvis tar Oslo sportslager Amex

Rondo har forøvrig laget noen ekstremt sexy sykler, men det kan sikkert diskuteres i andre fora :D

Last edited: 26. aug 2020
  5. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,727
    Bonuspoeng:
    293
    Hva ok bruktbiler pleier du å kjøpe? :)

Grooo, OttoL and Arvid1410 like this.
  6. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    Hahaha, ok det skal innrømmes at den bilen jeg kjører nå var kjøpt som bruktbil og den kan du nok kjøpe ganske mange veldig bra sykler for :D.

Derimot er vi på utkikk etter en bil til sønnen (som har blodferskt førerkort) akkurat nå og da ser vi i samme priskategori som det jeg betalte for terrengsykkelen min i det herrens år 2008. La oss si det sånn at prisen nesten kunne tatt to pers på business til Down Under... Hmmmm, prioriteringer sa du? :oops:

jgroneng, OttoL, Edvard and 1 other person like this.

Del denne siden