Det er onsdag! Yesssssss!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henrik, 09. sept 2015.

  1. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Det er onsdag!!!! jipppiiii!!! I dag flyr jeg til Norge, og Norge er halvveis til USA!!! Og onsdag betyr også at det bare er litt over en uke til jeg er i USA igjen!!! Yessssssssss!!!!!!

    For en dag!

    Ha en magisk onsdag!!
     
    Islending and EB like this.
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Prærien. Nesten mørkt 0545 nå så høsten er definitivt her, men soloppgangen er like rundt hjørnet. Sas byr på gate 11 i dag, men kan ikke klage så lenge det ikke starter med 19-etellerannet.
     
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra Ris. Snart trikken til sentrum - noe som skulle bety at ettermiddagen kommer til å by på et glass eller fem. Men før den tid skal en del jobbreiser bookes - også fra den alternative lufthavnen Torp. Ha en bra onsdag du også.
     
    PCR liker dette
  4. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Vææææ er det onsdag idag? Var sikker på at det var torsdag, f*¥_%%€¥ :(
     
    PCR and geddi like this.
  5. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hepp hepp ... kaffe i koppen og $misek er ute. Dagen starter bra.
     
    Islending and PCR like this.
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från SK2151. Låååååångsam boarding men glad besättning och en frukostbox är fin uppladdning för dagens intressanta möte i Göteborg. Ha en strålande dag forumister :)
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Berlin.
    IFA er over for min del, så da er det bare å komme seg til flyplassen etter en altfor kort natt..
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Onsdag ja. Lille-lørdag....... Nuvel!
    Været er flott og man skulle nok heller har fri, men noen må jo holde samfunnet i gang.
    Nok av oppgaver på kontoret i dag også, og i kveld blir det fotballkamp med junior.
    Kunne godt tenke meg helg snart......
    Er det rart jeg drikker?
     
  9. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag og det er makroøkonomi forelesning, hva mer er det å si
     
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hurra?
     
  11. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Er vel mer :eek:
     
  12. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra LH senatorlounge i Hamburg. Tilbake til Bergen via Oslo, og en dobbel espresso nytes på terassen utenfor loungen! Ha en fin onsdag :)
     
  13. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God tildlig ettermiddag fra Oslo. Sitter i forecastmøte for 2016 og kjeder meg halvt i hjel. Heller litt surfing på Bonusfeber og lete etter billetter på SAS VIP...
    Skal også møte Sindre Buraas etterpå og få litt tips om forberedelser til Oslo Maraton om en drøy uke. Vi har han som trener på jobben og det er veldig OK å ha en VM-deltaker som pepper en litt opp.
    Og så håper jeg å få klippet gresset og "ryddet inn hagen" for vinteren. Tror ikke vi kommer til å sitte mye ute fremover.
    Ha uansett en god en!
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Admiralklubben, Ohare. Dagstur til Denver på programmet. Flyr inn til Denver og ut fra Colorado Springs, ikke hjemme før om16 timer :/. Gode nyheter er at ingen strøk med da BA fatna i Las Vegas i går, at verdens verste CEO fikk fyken i går og at alle legs i dag er bekreftet i First. Tar de 16 timene på strak arm

    Ha en fin onsdag!
     
    Islending liker dette
  15. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra Alta Lufthavn, venter på et noe forsinket SK4546 som skal snu og bli SK4545. OT til Plus gikk gjennom så her ble pritags klistret på, så får vi se når bagasjen kommer på bandet på OSL.

    Ha en fortsatt flott onsdag. :)
     
  16. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Må si at tråden åpnes med den største gleden over en Norgesretur jeg har sett.

    God ettermiddag fra Alicante, herlig vær her nede. Etter en del trøbbel med nettforbindelsen fungerer nettet skikkelig, så når går timene til å diskutere med medstudenter over Facebook hvordan vi hacker en applikasjon sønder og sammen. Foreleser har virkelig satt opp noe som er selve definisjonen på usikkerhet, så timene flyr.

    Ha en flott onsdag! :)
     
    Henrik liker dette
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har eid 6 Audi de siste 10 årene og de bruker en del olje de første 15 til 25K miles, særlig 2 literen. Men det skal stabilisere seg når man passerer 25K. miles. Den eneste Audien jeg har måttet fylle olje på er fruens Q5 som hun har nå. Den har nå gått 33K miles og jeg fyllte olje på rundt 15K miles. Service intervallene er 7.5K og 25K. Nesten en liter ble toppa opp. Men etter det har det gått greit.

    Hver 1000 km høres helt koko ut
     
  18. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra valgmedarbeider-kurs i Kristiansand. Her må man følge med så alt blir bra på mandag :)
     
  19. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, jeg hadde ikke 2 litere i denne perioden, 1.8 selges ikke i USA. Hadde en 2 liter, men det var en 2006 modell. Ingen problemer der. Fruen sin Q5 er en 2012. Må ærlig talt si at jeg ble rimelig overrasket da jeg så oljelyset komme på.. Ikke akkurat bra for en bil som er såpass ny.
     
  20. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Bergen - følte det var hjemmel til en post nr. 2, etter en nydelig tur med SAS fra Oslo til Bergen. Kapteinen valgte å fly over Hardangervidden på 20000ft (lavt), og hadde en fantastisk utsikt hele veien! Og i tillegg ledig midtsete, på et relativt fullt fly!

    Fikk også ett nydelig overblikk over det som er Norges vakreste by (i hvertfall i følge bl.a. @Fnate og @Reidar ), så jo måtte jo dra frem mobilen! :D

    IMG_1190.JPG IMG_1199.JPG
     
    Fnate, Adrian E and SASlovah4evah like this.

Del denne siden