Hilser fra Tigerstaden, hvor de første koppene med kaffe har gjort det de skal, og man er klar for en kort dag på hjemmekontoret. Ser på Flyertalk at BA igjen har gode F-priser over dammen, med plenty tilgjengelig i første halvår 2021. LHR-JFK til 19k, LHR-SFO til 20k, LHR-ORD til 21k, og diverse andre alternativer i samme området. https://www.flyertalk.com/forum/pre...4-ba-first-class-lhr-jfk-1593-gbp-return.html Ok, ok, det er BA F det er snakk om, så skal ikke ta helt av (bokstavelig talt), men hvis servicen gjenopptas både om bord og i F-lounger er det jo ikke halvgæærnt. Undrer meg likevel over hva som er mest sannsynlig: at koronasituasjonen tillater en slik normalisering, eller at amerikanerne klarer å kvitte seg med the coward-in-chief… Når jeg tenker over det bør nok begge drømmene oppfylles før det bookes… Vel, nyt fredagen og keep hope alive!
God morgen fra Romsdalen! "Feirer" min 100 arbeidsdag på hjemmekontor siden Covid-19 kom til bjerget. Det må vel kunne oversettes til bobler i kveld vel? Ellers skinner solen, arvingen er levert i barnehage og jeg har akkurat fylt på kaffemaskinen med kaffebønner. Det er FREDAG! Ha en forrykende dag!
God fredag! Forsøkte å skyve reisen min til HKG i februar til mai med SAS sier nei. Opprinnelig var den booket som en ren SAS-reise med FP4 men ble ombooket til *A etter at SAS la ned ruten til HKG. Så skal det endres må de returnere 60.000 EB og trekke 165.000. Kjenner jeg ikke er veldig interessert i det. Får heller se hvordan det ser ut i februar. Litt rart egentlig at de ikke vil la meg endre. Burde ikke være noen større kostnad for de om jeg flyr i mai enn februar .. Idag blir det lønningspils etter en lang og hard uke. Det er mer eller mindre fortjent =)
God nesten-helg fra Stiftstaden! Ser ut til at ansvaret jeg har lagt på Abe for at jeg skal få gjennomført F-turen min til Tokyo ble for mye, gitt. Håper hans etterfølger tar mine første verdensproblemer på alvor
God morgen fra nærområdet til OSL. Her skinner solen og det ser ut til å bli en strålende start på helgen. En helg som forøvrig ser ut å skulle tilbringes med en malerkost i hånden, enten innendørs eller/og utendørs avhengig av været. Ellers droppet det inn et tilbud om Spanskkurs som jobben sponser, så jeg tenkte at det er jo greit å være litt forberedt til man kan begynne å reise igjen. Sør-Amerika er fortsatt et helt uutforsket kontinent som jeg er litt nysgjerrig på. Og nå begynner det faktisk så smått å dukke opp flighter i SAS Appen også. Skal se det er lys i enden av tunnelen? Ønsker alle en strålende dag, og helg når den tid kommer
God formiddag fra Midtre Viken. Dagens Teamsmøter er allerede gjennomført. Det gjenstår litt på blokka, men jeg tror jammen jeg skal unne meg en kort arbeidsdag i dag. Solen skinner også, det er i det hele tatt ganske deilig med fredag. Venter på svar fra to elektrikere som skulle komme med tilbud i forrige uke.. Det er visst travelt å være håndverker. Straks helg! (Først er det lunsj, og i dag er det burger og kake i kantinen)
God fredag fra Oslo! Har beveger meg ut av hjemmekontoret for et kundemøte, greit med litt miljøforandring Veldig lenge til beste bookede reise og frister til å dra ett eller annet sted i Europa i september, men usikker på om det bare er unntakstilstand og kjipt disse dager, noen som har nylige opplevelser?
Nå er det vel snart ikke ett eneste land i europa som ikke er rødmerka av FHI. Italia kommer til å få rødt lys neste uke.
Hvis du har strøm fra Gudbrandsdal Energi får du 10% på timepriser, og 15% rabatt på el-materiell fra Elproffen
God dag fra Porsgrunn. Vaska og støvsugd heimen. Da blir fruen så blid når hun kommer fra jobb. Skal avgårde å dra Master`n for et møbelkjøp på 50k+, blir litt flere (ubenyttede) poeng på EB-kontoen. God helg til alle.
Godt tips, men det har jeg ikke. Nå ringte han ene og sa at han kommer med tilbud i løpet av helgen. Så da satser vi på at det stemmer. Han hadde allerede vært på netteier for å få utvidet inntaket.
Da var arbeidsdagen på sørvestlandet unnagjort, og helgeslitet kan begynne! Det er barnebursdager og overnattinger og snekring og huttetu. Må legge turen innom polet for å få dette til å gå rundt. Neste flight blir i oktober, kun innenriks, men kanskje en tur innom Sasloungen på OSL? Ungene var ihvertfall fornøyd med at baristaen disket opp med kakao forrigge gang
Tror det er fritt frem å reise til Bonaire ... bare 5 registrert med Covid-19 og alle er blitt friske.... Litt mer komplisert når du skal hjem igjen ....
Hehe, det hadde vært noe! Men, litt langt for en helgetur, og tror Norge fortsatt ikke er på listen over land som får slippe inn, så fungere ikke. Håper dette endrer seg til neste år, har alt billettene med KLM klare Hjemturen ikke så komplisert, fritatt for karantenekrav pt.