Det er torsdag....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 19. jan 2017.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Og regnet faller i strie strømmer....heldigvis er det medlt opphold i København lørdag :)

    Full dag med jobb, henting av kids og allidrett med eldstemann etterpå. Konemor er på skole og møter, så nok engang er det guttekveld :D:DGleder meg til de blir eldre og guttekveld betyr " vi tar en kjapp tur ut i [ sett inn passende verdensdel her ] "...:D:D:D

    Ha en trivelig torsdag :):):)
     
    Nanping and Petter B-C like this.
  2. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    I Trondheim lever vi for regn om vinteren! Har tro på at dette skal bli en supereffektiv arbeidsdag, både når det gjelder antall produserte kodelinjer og aktivitet i forumet :)

    Etter å ha vært abstinent i en måned allerede er det nå kun 15 dager, 22 timer og 15 minutter til neste flytur/flymaraton!

    Håper ellers på et saftig Now or Never-tilbud i dag med 50% rabatt i C på alle longhaul-destinasjoner, ha en fantastisk torsdag kjære medforumister :rolleyes:
     
    LN-FHU and Petter B-C like this.
  3. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Gooood morning! :) Kaffen er traktet, det er plussgrader ute, og forsvinner straks ut døra med retning KRS sentrum. Hjemme igjen om noen timer, så en liten cowboystrekk, deretter blir det sannsynligvis quiz til kvelden der man som vanlig ikke vinner men kommer pretty damn close. Ellers; oppdrag mekke 30-årstur for lillebrødrene mine. De har et budsjett som får en gjerrigknark til å gråte, så det burde ikke være noe problem å ro i land :p
    Ha en god torsdag, folkens!
     
    LN-FHU liker dette
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.
    Siste arbeidsdag før ei langhelg til London står på programmet i helgen. Første flytur i 2017 står for tur, skal bli godt å komme seg opp i luften etter alt for lang tid på bakken.

    Ha en fin en :)
     
    Petter B-C and LN-FHU like this.
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon!
    Ser ut til å bli ein lang dag på kontoret idag, må få levert frå meg ein liten haug med rapportar. I kveld køyrer eg nedover til Bergen. I morgon går turen vidare til Longyearbyen. Vert moro med ein tur til Svalbard!
    Ha ein strålande dag!
     
    Petter B-C and LN-FHU like this.
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Oslo! Denne artikklen fra The Onion er spot on.

    upload_2017-1-19_10-7-35.png
    SAN FRANCISCO—Slinking stealthily as he scanned the departure desk for any sudden movement, local man Aaron Smith reportedly prowled San Francisco International Airport’s gate 33 Friday like a jungle cat ready to pounce at the first sign of a boarding announcement. Smith, whose pupils had fully dilated after witnessing the gate agent lean in toward her microphone, is said to have frozen in place, tightening the grip on his carry-on bag and tensing his entire body as if he were a jaguar ready to lunge at a marsh deer drinking from an Amazonian water hole. According to onlookers, Smith tracked the elderly travelers and passengers with disabilities during the pre-boarding process like an apex feline predator eyeing the weakest member of a herd to isolate and ambush, his gaze fixed and intense as attendants guided the group’s wheelchairs down the jet bridge. At press time, after the gate agent announced that passengers in the first zone could begin to board, Smith reportedly pulled his ticket from his pocket with lightning-quick reflexes and charged forward to the front of the queue in a manner identical to that of a leopard bounding after a spooked warthog.
     
    miura, Are, Earl and 7 others like this.
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Torsdag fra Bergen og vi er på gjennomsnittlig drittvær. Bra da at man har deadlines i hytt og pine slik at man ikke kan gjøre annet enn å sitte på kontoret og lese forum da..
     
    Petter B-C liker dette
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Lyden av støvsugere drønner gjennom huset mens bøtteballetten traust jobber seg fra rom til rom. Da kontoret mitt var først ut, kan jeg nå rolig slappe av emd en kopp kaffe. Meksikanske kommandrop gjaller, mens bikkjene bjeffer fortvilet i bakhagen da de ikke får være med å hjelpe.

    Fortsatt t-skjortetemperaturer, men skitvær er på vei i vår retning.
     
  9. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå det austfinnmarkske!

    Jaja, så har ein fått tilgang til SAS city lounge hos broderfolket. Kva skal eg med det...?

    Elles har det visstnok snødd både på tvers og kryss i dag, men på kontoret var det både vindstille og grei temperatur for korterma overkroppsplagg :)

    God kveld ønskjast alle!
     
    funkenstein liker dette
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    På vei på rullebåndet mot gate C8 og boarding for CPH går jeg forbi et par karer i dyp samtale i det vi kommer til enden av båndet.
    I seg selv ikke noe spesielt. Han ene henger henslengt over det rullende rekkverket. Forsåvidt heller ikke spesielt.
    Det er vel også innafor at han har ryggen mot fartsretningen...
    Men ikke når han kommer til slutten på båndet:D.
    Ikke bare trillet han ut selv, men dro også med seg samtalepartneren til en herlig mølje. Jeg skyndte meg videre mens jeg anstrengte meg for ikke å bryte ut i sprutlatter, et utrolig syn. Jeg humrer enda, 20 min senere.

    Det var unge karer så det gikk nok bra med dem, bortsett fra stoltheten da :)
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Boarding SK554,AMS-CPH.
    Med 88390 basispoeng for inneværende år er det en glede å konstatere at de 1875 poengene jeg får på denne flygningen bringer meg inn i EBD'enes rekker.
    En milepæl, som jeg neppe gjentar.
    Det holdt hardt (året mitt utløper 31/1), etter den fatale HKG greia hadde jeg egentlig droppet det.
     
  12. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Kan vel bare bøye meg i flyplass-støvet å velkommen deg inn i den innerste sirkelen av premieidioter som har for lite å gjøre og for mye penger:

    Velkommen :)

    Edit. Ser nå at du er på CPH om 80 minutter. Hadde vært strålende hyggelig å hilse på ved landing, men så lenge gidder jeg ikke å vente.. Hilsen fra den danske stats pølsebu :)
     
    LN-FHU, MadsVaHa and RoadKing like this.
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Det ble rene kroningsturen det her. Da jeg sjekket inn på SK1474 rundt 36 timer før avgang så reagerte jeg på at det var så mange reserverte seter. Så ble avgangen forsinket. Og når jeg er vel ombord blir jeg betrodd av personalet at vi får selskap av krompen m fam. Pen avrunding på bonusåret og EBD jakt ;)
     
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Hm... det drar i langdrag mens vi venter på paret fra Geneve. Hvis vi lander etter siste flytog lurer jeg på om det blir kongehuset eller SAS som tar drosjeregninga, for jeg skal iallefall ikke ta den o_O
     
  15. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Kan du ikke sitte på med krompen inn til byen da?
     
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hva slags lurven kongefamilie har ikke eget fly tenker jeg.. har lest noen historier om dette, men at vår egen konge skal fly Plus? Ikke business engang? Seriøst? Hva slags konge godtar det?

    Her har vi mye å lære fra våre arabiske venner:)
     
    RoadKing liker dette
  17. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    De har vel en DA-20 tilgjengelig på Gardermoen, men i Jante-Norge tar det seg ikke så godt ut om kongefamilien flyr privatfly. ;)
     
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    I wish, men de ble plukka opp med bil allerede ved gate.
     
  19. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,750
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Og du hadde sjekka inn bagasje?
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Hvem jeg? Neida, jeg hadde bare en liten carry on, type Ryanair godkjent.
    Det gikk greit, rakk faktisk nest siste flytog med god margin. :)
     

Del denne siden