Jeg som trodde alle her var gale, men i dag skjønte jeg at jeg er litt gal selv.. Jeg har kjøpt noen klokker i Stavanger som jeg kan få sendt, men gjerne vil hente.. Så i dag blir det rett og slett en 3 timers tur til Stavanger! haha hjelpe meg.. Men det blir jo noen EB poeng! Skal dere andre ut på tur i dag?
God Torsdag formiddag fra Andersen Bakeri i København. Dårlig start på dagens bonusreise TRD-OSL-CPH. Fullstendig kaos på TRD i morges da innsjekk automatene streiket. Alle SAS reisende måtte via manuell insjekk i verste morgenrush med bare 2 (delvis 3) skranker åpne og lite/ingen informasjon. Men vi kom oss med takket være hyggelige med-reisende som slapp oss som skulle med de første avgangene frem i køen, samt fast track.
Hvor dårlig tid har du? I mitt hode er det en no-brainer å ta bussen; gitt at du har tid og du faktisk skal til et sted i rimelig nærhet til et buss-stopp.
Ja, det holder, men spørsmålet om den blir behandlet raskt nok. Første gang jeg søkte fikk jeg godkjent umiddelbart, andre gangen tok det så langt tid at vi heller betalte oss ut av det med Travel ETA. Sjekk etter (www.)eta.immi.gov(.au) Fikk godkjent eVisitor etter 4 døgn, 14 timer etter ETA var betalt og godkjent. Det fiffige er at man kun kan bruke den offisielle siden hvis man har et av 8 pass (ikke norsk), mens via tredjepart så kunne vi få med norsk pass.
Takk! Border.gov.au sier følgende: European passport holders also have the option of applying online for an eVisitor visa (subclass 651), rather than an ETA.
Da var man på plass i gullstua. Ute i litt god tid da det er avreise 16:15.. Jaja, hvis noen vil inn så gi lyd
Hold igjen litt på responsen da folkens Er det bare jeg som har en fin Torsdag Edit: ser tråden min fra bonusfeber lounge har blitt merget med en annen jeg har oversett. Da kan kommentaren min om manglende respons oversees
Hei og hå fra SK943. Første tur til Chicago. Spent på hva the windy city har å by på. Her på OY-KBC (Airbus 343) er Plus-kabinen helt full. Må være kjipt å sitte i midten... Middagen er inntatt, og vi nærmer oss Færøyene. Begynner å få tunge øyelokk, men det er vel ikke noe rom og cola ikke kan fikse? Ha en fin dag, alle!
Dæng! Der tikket melding om forsinkelse OSL-KRS inn. 45 min i første omgang. Får se hva vi ender opp med. Har heldigvis ikke noen andre planer enn å komme meg hjem i kveld. Får trøste meg med det som er av vått og tørt i varmestua på OSL. Litt sørgelig at jeg må være kjørbar
'Kveld fra Trondheim Litt trøtt etter korte netter og lange dager i det siste. Nå er det på tide å legge seg kjenner jeg....Zzzzzzzz