Det er vel onsdag i dag?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 09. sept 2020.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Folk er visst travelt opptatt med å pynte seg til kveldens arrangement på SUMO?
    Her inne skjer det i alle fall ikke mye. (Bortsett fra en ny bot på forumet, som hadde mye hyggelig å si..)

    Det skjer ikke så mye på reisefronten i 2020 for min del, noe dette klippet fra MyFlightradar24 viser ganske tydelig:
    upload_2020-9-9_10-23-39.png

    Men, det er viktig å ha håp! Så det kan bli litt flyving fremover, hvis noen finner en vaksine snart..
    Dette er fremtidig flykart per i dag:
    upload_2020-9-9_10-25-27.png
    De hvite linjene er for 2021, de med farge er for 2020. (SAN-SFO-CPH-OSL var de 3 flyvningene jeg hadde første uken i januar)

    Sees i kveld, noen av oss i alle fall.
    Snart helg?
     
    Rscott, Earl, tfo and 12 others like this.
  2. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Da er det endelig klart for avreise til Bali igjen, enn så lenge bli det 4 pax, TK Biz frakter oss midt i juli, og et opphold på Melia, Hilton og et 3. sted , er vi i dialog med igjen :)

    Hva mer kan gå galt? F.eks SQ ikke slepper awards seter i tide...

    Ha en super aften på Sumo

    Snart helg
     
    Rscott, Earl, EndreD and 9 others like this.
  3. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,015
    Likes mottatt:
    6,514
    Bonuspoeng:
    183
    Visst søren er det onsdag, og dermed: lille-lørdag!

    Hilser fra hovedstaden, hvor grålysningens regnfylte skyer klamrer seg fast til luftrommet over oss. Men vi stoler blindt på radaren til yr.no som lover penvær innen en times tid. Har planer om en tur ut i lunchen, hvor det lokkes med vin til maten, så solen bør dukke opp.

    Inntil den tid lides det igjennom nok et Teams-møte, fint man har IF på den andre skjermen!:)

    Hold ut folkens, nå er det snart strake veien mot helg!
     
    Earl, EndreD, Eddie47 and 7 others like this.
  4. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret!
    Et ras av møtekanselleringer i dag gjør at jeg har tid til både jobbing og IF, ikke verst bare det. Er kun et lunsjmøte som står igjen på planen, det kan jeg leve med.
    Tiden for å bestille en høstferietur (2021...) begynner å nærme seg, og håpet er ANA F på minst en leg. Vi får se hva tiden bringer.

    Ha en flott dag!
     
    Earl, EndreD, Eddie47 and 6 others like this.
  5. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Jessheim

    Tilbake på hjemmekontoret etter at vi såvidt kom oss hjem fra Førde i går. Først ble 16:00 avgangen kansellert. Deretter ble vi booket om til 19:00 før den også ble kansellert. WF valgte da tydeligvis å endre WF156 (BGO-SOG) til å gå ned i FDE for å plukke oss opp og så fortsette fra SOG til OSL. So far so good, men da maskinen skulle lande på FDE måtte de ha to overflyvninger/landingsforsøk før de kom seg ned. Angivelig på grunn av tåke (som vi riktignok ikke så noe til, bortsett fra noen dotter på fjelltoppene... o_O). Så da var det såvidt vi kom oss hjem, men det holdt altså akkurat.
    Antar WF kommer til å nekte oss EU261 med henvisning til at det var været som var problemet, men for meg stinker dette taktiske kanselleringer lang veg. Særlig også siden det ikke ble helt stappfullt på WF156 heller.

    Jaja, vi står han vel av, selv om kroppen er litt i ulage i dag etter å ha kommet hjem sent...

    Ha en strålende en og kos dere på SUMO dere som skal dit i dag
     
    Earl, tfo, EndreD and 6 others like this.
  6. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Romsdalen

    Her formelig bøtter det ned, og det skal det visst fortsette med en god stund.
    Med ene bilen på service (enda) og madammen tidlig på jobb så holdt jeg på å drukne når jeg trillet arvingen til barnehagen :confused:
    Enda bra at det er lillelørdag og dagen før dagen! (TTT)

    Får fortsette med litt Teamsmøter og kaffe!

    Ha en strålende/boblende kveld på Sumo de av dere som skal dit. Neste gang får jeg prøve å komme meg med.

    God lillelørdag!
     
    Last edited: 09. sept 2020
    Earl, EndreD, Eddie47 and 3 others like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,731
    Bonuspoeng:
    293
    Onsdag på solkysten .. godt vær
    5B854990-122C-46A5-B677-2CB4BF54B792.jpeg
     
    Earl, EndreD, holmen and 1 other person like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Er det det samme som opphold?
     
    Eddie47 and OttoL like this.
  9. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Gardermoen. :) Gledes til å ta turen innom innenriksloungen igjen så snart jeg har fått i meg litt lunch. Fin flytur sørover, nok en gang A320neo på innenriks. Skulle tatt en lengre mellomlanding og tatt turen innom Sumo etterpå, men med det reduserte flytilbudet har kveldsavgangen kl 22 blitt kuttet slik at kl 17 er siste mulighet. :(
     
    Kristian, Rscott, Earl and 3 others like this.
  10. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig ettermiddag fra Mustache City International. SK361 skal straks ta meg mot hovedstaden og Sumo for høstens store happening for frekvente flygere. Gleder meg til å møte gamle og nye kjente :cool:
    4814CB4C-1D52-4081-8380-4605FE2ADE1F.jpeg 0DB98B04-9075-4700-9A10-EA0A96380565.jpeg F40AEA41-C9D9-48DE-B89A-A53947E862BC.jpeg
     
  11. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Oslo,

    Kun et par teamsmøter til nå og så avsted til Sumo!

    Kalenderen i Outlook kan forøvrig det med å strå salt i sårene, dukker jevnlig opp kalenderpåminnelserf om flighter som på et lysere tidspunkt var booket men som ikke ble noe av. I dag skulle jeg tydeligvis ha vært på vei hjem fra Washington, hadde helt glemt at jeg en liten stund hadde planer om tur dit nå i september
     
    Kristian, Rscott, Eddie47 and 4 others like this.
  12. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,939
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.

    Travel dag på jobb, og det liker jeg jo, så kan ikke klage på det.

    Tikket inn en ny CT i dag, får be til Covidgudene om at den kan brukes til noe morsomt neste år eller i 2022.

    Kos dere på Sumo, jeg må dessverre på foreldremøte...
     
    Kristian, Rscott, Eddie47 and 3 others like this.
  13. tfo

    tfo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    1,212
    Bonuspoeng:
    93
    Er litt stas med Sumo tur... hotell er bestilt og innsjekk er neste aktivitet. Deretter rusle (ta toget) bort...
     
    Rscott, Eddie47 and holmen like this.
  14. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,449
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Ljubljana.

    Forstår jeg går glipp av en Sumo i kveld. Men, slettes ikke ille her heller;
    EFC3AA06-D8A8-4BF7-8FDF-065A256D1518.jpeg
     
    Sonictravel, Kristian, Rscott and 7 others like this.
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,731
    Bonuspoeng:
    293
    Ja
    Det var mye lysegrått på himmelen
     
    holmen liker dette
  16. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,731
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er det så «ille» i Bergen at jeg gikk på KIWI i Bergen kommune fylt bilen og kjørte på hytten ...
    Har ikke vært i kontakt med de innfødte og har tenkt å isolere meg her noen dager...
    Livet leker ..
     
    Sonictravel, EndreD and RoadKing like this.
  17. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,449
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    Det burde bli 10års inn og utreiseforbud til og fra Bergen nå.
     
  18. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,731
    Bonuspoeng:
    293
    Har @drsyk funnet vaksinen da?
     
  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra regntunge Sunnmøre.

    Siden jeg er på jobb i høstferien og forrige tur offshore ble utvidet med en del dager uplanlagt overtid, så ble det bestemt i familieråd at vi måtte prøve å få til en mini-høstferie før far skal på jobb igjen om ett par uker. Så da blir det fly til Bergen i morgen formiddag (bonusreise med SAS), leiebil med Avis (bør bli 10 000 EB-poeng) og så tre døgn på Vestlia Resort på Geilo for store og små. Vi ser alle frem til det og spesielt de to små gleder seg veldig til å fly igjen :)

    Skulle gjerne ha deltatt på Sumo i kveld, men får heller satse på å stille desto sterkere ved neste anledning. Antar uansett at stemningen er på topp!
     
    Sonictravel, Kristian, holmen and 2 others like this.

Del denne siden