God morgen fra hjemmekontoret i Larvik! Det er kommet litt snø så da lot jeg bilen stå og holdt meg inne idag Ha en flott onsdag!
God morgen fra hq. I dag blir det middag ute etter jobb og julekonsert. Julestemningen kommer snikende på Ha en strålende onsdag alle IF-ere
Så var vi midtukes. Igjen. Nysnø. Best å få skrudd sammen snøfreseren etter lakkering av skovler og vifte. Prøvde å forandre CT utreise til direkterute CPH --BKK. Tilgjengelig i SAS-app, United og AC. Men nei, var visst ikke det likevel. Agenten sa "waitlisted", så det gikk an å forsøke senere. Det var en ny variant for meg. Noen med samme opplevelse? Ha en fin dag med nye muligheter!
God morgen. Teller sekundene til neste reise om 6 dager. Fikk rebooket i dag tidlig og slipper dermed 2 layovers, samtidig som vi nå kvalifiseres til suite på Istanbul flyplass! Hadde samme problem i dag, da reisen ikke kunne bookes siden den var waitlisted (hos Turkish). Men så sa agenten at han ville prøve et "lite triks" og fjernet bookingen istedet for å rebooke(?), og da gikk det jammen! Jeg ville prøvd å ringe et par ganger til
Morn fra hjemmekontoret. Fersk snø og -12 på utsiden av vinduet gjør veldig OK å være inne. Har en rolig dag med kun ett planlagt møte, så da er det lite poeng i å sitte en plass der det bare er støy fra kolleger. Under en uke igjen til avreise til Tyskland med destinasjon Nederland. Vurder å leie en bil men er usikker hvem av de tre store jeg skal bruke. Noen som har en formening om hvem av Hertz, Sixt eller Avis er best på DUS? Har tenkt å leie en liten bil, for det er kun meg selv som skal fraktes. Ha en fin onsdag
God onsdag ifra kontoret på Skjervøy. Gårsdagens kretsting gikk fint og i dag er en rolig dag uten mye spennende å gjøre. Ikke mye planer og ei heller mange flyreiser i sikte, så dermed ønsker jeg dere alle her en strålende onsdag
God formiddag! Det snør. Så da har jeg fyrt i ovnen, og holder meg hjemme på hjemmekontoret i dag. Passer fint, siden jeg også må pakke til tur. Ha en herlig dag!
God formidag! T4 til avreise, t3 til siste av 3 eksamener denne uken! I mangel på C plasser på returen fra Taiwan ( Uten ørten mellomlandinger) er jeg tvungen til å gjøre litt endringer på turen med avreise Lørdag! Så nå er jeg åpen for forslag, hvis ikke ender jeg nok opp i BKK i 3 dager, eller enda være hjemme i stua
Det snør ikke på solkysten .. min venn yr sier at det til og med skal bli varmegrad i dag .. Godt det er helg
Morn fra Wien. Her er det vinterkaldt og flott. Dagens store utfordring blir å velge hvilket julemarked en skal på etter jobb. De går virkelig all-in for julemarked her. Men det er jo helt greit for gluhwein er jo godt!
Det ble Thrifty, 11 dager for 245 euro (pluss 50 euro for å ta bilen ut av Tyskland, noe som alle andre også har begynt med), inkludert forsikring og vinterdekk. Sixt, Hertz og Avis, selv med rabatter koster fort 100-200 euro ekstra. Da tåler jeg å stå i en kø, om det er kø.