LH100 fra FRA til MUC var stappa fullt bak gardinen, hadde derfor et lønnlig håp om at det lyste Senator av hele meg sånn at damene kunne peke på meg og si at jeg kunne få sitte foran gardinen slik jeg pleier. Men nei .. to andre ble ropt opp og fikk en stor C på boardingkortet. Damene på flyet var hyggelige og smilende, delte ut vannet og småpratet, men hadde de forståelse for at her satt en Senator og trengte anerkjennelse? Ikke i det hele tatt! Hadde markedsavdelingen i Lufhansagruppen tenkt et steg lenger burde de satt en stor rød stjerne ved alle oss som reiser 6 leg for å bekrefte Senatoren! Tenk for et markesstunt det ville vært om alle ble oppgradert dersom det var plass .. vi ville jo hatt en goodwill til Lufthansa og bestilt med dem senere også! Neste gang kunne de fort ha glemt det …
Da var jeg kommet til H og ute av Schengen ..og ny Lounge! Klokken er blitt godt over 12 og tid for dagens første inntak av malariamedisin ..
Svaret var veldig enkelt .. trappen ble åpnet helt ned til bakkenivå og der sto en buss .. Hva i all verden er vitsen med prioritert boarding når «de første skal bli de siste» ut??
En aldri så liten avsporing … I gamle dager, sånn omtrent for 30 år siden kunne man finne norske aviser i avishyllene i Lufthansa loungene
LH1736 MUC-BEG .. 3 seter i business .. der sitter ikke jeg, men jeg var først inn i bussen og en av de siste inn i flyet. Hva er vitsen med å selge så mange billetter at sidesetet mitt også må benyttes…
...strengt tatt burde jo ingen av disse setene benyttes til transport av mennesker. Når du er fremme i BEG vil du sikkert kunne bekrefte at Lufthansa har brukt de mest ukomfortable setene som dem klarte å oppdrive for disse CRJ900 flyene.
"Hate it when that happens" - Goose, i Top Gun Vi har alle vært der. Men moro er det ikke. God tur videre!
Fast pris til by’n var 3000 i følge taxi voucheren, men i følge sjåføren var det til feil (?) sone i byen og hva gjør man da, når vi er kommet ut på motorveien .. Takstameteret viste 4000 når vi stoppet utenfor hotellet. (Ca 400kr)
Jeg har jo gjort det mange ganger selv, men på FRA har de en tendens til å kjøre flyplassen rundt når de kjører buss .. og da er det godt å sitte!
Like stor sjanse for å bli svindlet i Oslo. Taxi er jevnt over usikkert nå. Man bør derfor bruke Uber overalt hvor det er mulig.