Det er ikke verst å bli mottatt med åpne armer og en venn i resepsjonen i FLC på MUC …dette kan man godt like
Overgangen fra kjellerloungen på Teslaflyplassen til FLC i øverste etasje er enorm! Jeg har aldri vært i en første klasse Lounge før og det føles rart når «min mann» stadig kommer bort og lurer på om alt er bra .. Det nærmeste jeg har vært dette var i Air Canada sin Signaturlounge i Toronto! Der hadde vi en egen ung dame som forsynte doktoren og meg med det vi måtte ønske i nesten 4 timer .. så ramlet vi ned til flyet
En A380 på vei til IAD … det kjørte nettopp en bitteliten SAS A 320 til CPH .. Det er forskjeller .. For mange år siden i forrige årtusen kom jeg med en B747 til AMS fra SFO og skulle videre til BGO med en Braathens B737 og vi parkerte ved siden av denne! Du verden .. rart å se ned på de flyene som jeg på den tiden fløy med «daglig» enten det var SAS eller Braathens og jeg trodde var store fly.
På flyet fra MUC til FRA kom sjefsdamen rundt med padden i hånden og hilste på meg og en annen bak gardinen .. Hun spurte om jeg som senator hadde det bra og om det var noe jeg trengte .. Jeg svarte at alt var bra foreløpig .. siden så jeg ikke henne mer .. Ja ja
Ser ut som Eddie koser seg! Men jeg har nok gått glipp av noe her, hvordan har du tilgang til F loungene? Amex Plat?
Kan man klage på en FCL? Det var mer stil i MUC … der varmet bartenderen Armagnac glasset, det gjorde de ikke på FRA
Nordmenn er en fin gjeng .. Har de siste dagene reist med 5 .. snart 6 strekk (senatoren skal hem!), to steder har passasjerene sett ut som de kjempet om de siste plassene på flyet og stuket seg frem til slusene slik de gjorde i Kabul for noen år siden .. Du verden… Det rare er at alle kom med selv om de ikke var først ombord ..