Din nåværende kortkvote utløper 31 December 2015.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av skyblue, 14. des 2015.

  1. skyblue

    skyblue Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Hei!

    Jeg har gullkort og jeg har et sølvkort å gi bort før 31. desember. Betyr det at denne personen som får sølvkortet bare har kortet fram til 31. desember?

    Jeg finner ikke reglene noe sted....

    Takk! :)
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Neida, det er avhengig av denne personens opptjeningsperiode på hans/hennes EB-kort :)
     
    skyblue liker dette
  3. skyblue

    skyblue Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Ok takk :).
    Så det vil si for eksempel hvis denne personen har sølvkort fra før og opptjeningsperioden går ut 31. desember (ikke nok poeng), denne personen får sølvkort til 31. desember 2016 hvis jeg sender et nå?
     
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Ja + 3 mnd grace periode. Men om du gir etter 1 jan for vedkommende ut 1016 +2017 + 3 mnd. Men dessverre etter fristen din så i dette tilfelle gir det maksmimalt dårlig utteliing. Med mindre du kan gi det i slutten av desember og mottager aksepterer det tidlig januar. Det kan funke. Prøv og rapporter tilbake om ingen andre vet?
     
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Det fungerer ikke å gi et sølvkort til noen som har statusen allerede.. Selv om den utløper straks.
     
  6. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Ok, så man ikke "lure" systemet ved å gi til noen som har status som går ut, men spørsmålet mitt var mest myntet på å få mottager til å akseptere i ny periode for å ha anger status- uten at mottager hadde denne status på forhånd.
     

Del denne siden