Får alltid feilmelding til denne destinasjonen når jeg søker etter å først ha logget inn med profil. Ser ut til at problemet oppstår når jeg søker fra TRD, OSL går fint. Men det fungerer å søke fra TRD så lenge man ikke er innlogget. What to do? "Beklager, det er ikke mulig å bestille flyreiser med poeng akkurat nå. Vi jobber med å få dette løst så snart som mulig."
Jepp, samme problem. Får heller ikke rabatt på Business, uansett avreisested #SASIT Går an å ta en telefon hvis du gidder å prøve å forklare problemet for en av svenskene der. Man skal jo ha lov til å bestille pr tlf uten gebyr hvis det ikke lar seg bestille online...
Saken er at problemet har eksistert siden destinasjonen ble lansert. Må jo være noen som har meldt i fra tidligere..
Du ser jo at man kan dobbeldippe flypremium rabatten på Plus der, men på Business lar de deg ikke gjøre det..
Ser ikke ut som rabatten slår inn på Business, uansett veldig lite utvalg når det kun gjelder 2-30. Juni
To passasjerer + Fly Premium? Isåfall har du betalt ordinær FP-pris for Business og fått rabatt på Go-billetten.
Da så Ser ut som at de har fikset litt nå. Her fra søk på enveisreise på eneste dag i perioden med ledig billett i Business:
Får ikke lov å bestille fra Tromsø (får bare feilmelding om at det ikke er mulig å bestille bonusreise med poeng) Utreiser fra Oslo funker fint..
Ikke nødvendig å kansellere + rebook'e YYZ reisen min da. Jeg tenkte jeg skulle sjekke etter at jeg fikk mailen med 40% rabatten. Men har fine billetter med FP4 fra før av, like etter ruten åpner
Hva? 538k poeng for èn vei fra YYZ til OSL??? Her er jo noe helt spinnvilt galt som SAS, for det tilsvarer over 50.000 kr ved vanlig omregning av poengene... Ser at dette er "full pris bonus billett" hvor poengene brukes som penger og ikke så mye som bonuspoeng - men denne ruten koster vel neppe over 20.000 kr i èn retning om man betaler cash??
Jeg dobbeltdippet nettopp. C en vei for 21600 poeng. Ser ut imidlertid ut som at jeg må bli i Canada, så får se hva som skjer med bookingen. Skal evnt si fra i relevant tråd.