Ser ut til å stemme det? Tilbudet er at barn reiser gratis i følge med voksen, betaler kun skatter og avgifter.
Funket bra det. Har kansellert alle mine bookinger i sommer og rebooket på nytt nå. 40k poeng spart :>
Hmmm. Det funket som sagt under kampanjen sist i Norge. Jeg kansellerte reisen jeg hadde 2voksen+2 barn tur/retur Syden i Plus og bestilte på nytt. Den eb kampanjen dukket ikke opp og det ble trukket 90K poeng med flypremium som sist bestilling. Så den eb kampanjen dukket opp når jeg gjorde andre vilkårlige søk
Kan man ha doble bookinger liggende inne? Har et håp at vi kanskje klarer å reise i Mai til de ene eller andre besteforeldrene. Så jeg kunne tenke meg å booke begge deler (Warszawa og Billund) under bonuskampanjen og så bestemme oss senere ut fra smitte og vaksineaituasjon.
Ja, men nei. De fleste flyselskap har system for å fange opp doble bookinger, det er ikke lov. Men hvis du reiser ulike dager går det greit. Feks utreise til Billund på fredag, Warszawa på lørdag.
Du må bruke "Søke refusjon" knappen, du får poengene tilbake umiddelbart, og skatter/avgifter i løpet av noen dager
Fikk akkurat booket om tre store bestillinger ved å avbestille og så bestille på nytt de samme (siste) setene på flyet. Litt nervepirrende. Men mange poenger spart. Fin fint.
Jeg lurer på om man får 4x poeng dersom man oppgraderer med poeng også. Feks dersom man har en innenriksreise i GO (kjøpt med penger), som man oppgraderer til PLUS med poeng. Får man da 4X poeng for PLUS tror dere?