Eg meinar å hugse dei brukar å ha nokre gode tilbod i julekalendaren sin. For nokre år sidan hadde dei og nokre tilbod om hausten. Mellom anna hugsar eg vi tinga tur til ARN for 10k poeng T/R. Som med so mange andre bonusreiser vart den kanselelrt Same året hadde Widerøe lågare prisar på reiser til nokre tyske byar som har Wehrmachsmarkt før jul. Eg trur kanskje det var tilbod i samband med lanseringa av rutene (eller nye fly?)
Spennende er vel å trekke det langt, men 399,- (549,- med flex og bagasje) for innenlands er jo hyggelig. Spennende klarer jeg ikke å finne. K
Må si det blir en saftig helg å bestille SAS-billetter, når Jubileumskampanjen og Doble Poeng kampanjen med SAS EuroBonus Mastercard Premium treffer samtidig...
En del av meg er utrolig spent og begeistret over alle de kommende destinasjonene. Den andre delen tenker, "Hva har jeg gjort nå?" 28/09-01/10: OSL-ARN-CPH-WAW-CPH-ARN-OSL med SAS i Plus. 09/10-10/10: OSL-CPH-AMS-OSL med SAS i Plus. 17/10-21/10: OSL-ARN-PRG-ARN-OSL med SAS i Plus. 22/10-24/10: OSL-BGO-OSL med SAS i Plus. 31/10-03/11: OSL-LIS-OSL med TAP i Business. 06/11-12/11: OSL-CPH-LPA-OSL med SAS i Plus. 13/11-17/11: OSL-CPH-ATH-CPH-OSL med SAS i Plus. 12/12-19/12: OSL-CPH-ORD-SLC-ORD-ARN-OSL med SAS i Plus. Alt i alt landes det ca. 50000 Basic points & 15000 Extra points. Dersom alt går som planlagt er Diamantkortet berget det første året som BonusNisse!
I motsetning til noen av de andre raringene her inne, skal du i hvert fall tilbringe et par dager på destinasjonene du reiser til
Flybillettene endte et lite stykke over 30k. Sikkert mange her inne som hadde klart å skvise flere poeng ut av den summen, men det er destinasjoner jeg har lyst til å oppleve. Så er godt fornøyd med innkjøpet! Nå gjenstår det å bestille hotell...
Det var vel @RoadKing Det var ikke meg, jeg ventet til neste dag! Svenske sjefsdamen spurte om jeg fikk gjort det jeg reiste til Hong Kong for og jeg svarte ja. (Hun var med begge veier.)
Rekorden min er i BOS, innkommende med LH F og LH C tilbake på samme fly. De ansatte på flyet lurte på om vi kom til å rekke det vi skulle i Boston før reisa hjem (var litt forsinka), men da de fikk vite at det eneste vi sku rekke var flyet, mente de at vi var gale. Sa bare at det var en måte å bruke opp poengene våre
Velkommen i klubben. Er en god del av oss med bonusfeber i gjengen her. Vil egentlig si at det er svært uheldig å samle en gjeng med en såpass fremtreden tilstand av samme lidelse på et sted. Vi fyrer jo oppunder hverandre og applauderer sinnssyke reiser med få timer på hver desto aksjon og oppfordrer til å spise mest mulig kjøtt og drikke masse.. Men vi er nå i alle fall en jævla artig gjeng