Takk for et herlig reisebrev - en fornøyelse å følge! Masse inspirerende lesing som gjør ens egen venting på neste tur litt kortere
Tusen takk for et fantastisk reisebrev! Har vært herlig å følge dere. Hva nøyaktig er dette? Med første øyekast så det ut som en kraftig brent baguette hvor smeltet ost renner ut på siden og en kule is til.
Takk for det Og dette var ei slags fritert banan med sjokolade greie oppå, og når eg seier ei slags så var den ikkje som dei friterte bananene eg har fått før. Mykje søtare og ikkje heilt lik konsistens, men det var ein ny smakserfaring.
Tusen takk for et innholdsrikt reisebrev Med ny innkjøpte fjellsko driver familien Kjeeli å bestige små fjellknauser i Oslo (Ti på Topp Oslo) Det er oppvarmingen for å ta seg en tur over Besseggen og opp til Galdhøpiggen i sommer. Høyre sko er dessverre på krigsstien foreløpig, trives tydeligvis ikke med å gå i ulendt terreng for nytt gnagsår oppstår hver gang
Og dette var ei slags fritert banan med sjokolade greie oppå, og når eg seier ei slags så var den ikkje som dei friterte bananene eg har fått før. Mykje søtare og ikkje heilt lik konsistens, men det var ein ny smakserfaring.[/QUOTE] Mulig det er rød banan. Det er ei søt banan, ofte brukt i desserter. Ellers, takk for fantastisk god lesing, og mye bra bilder
FOR ett reisebrev og FOR en tur! Og så mange utrolige bilder, både motiver og kvalitet! Tusen takk for at du har tatt deg tid og arbeid til å dele med oss
Då får dykk mange flotte turar Det er jau faktisk mykje flotte turar rundt Oslo også har eg funne ut. Når det gjeld sko på krigsstien så har ein vel opplevd dette før sjølv også... Ein ting som kan fungere, men kanskje virke litt rart er og bruke ein damestrømpe innerst mot huden. Då går friksjonen der istadenfor rett på huden. Ein får også spesielle gnagsårsokkar. Så bruke ein av desse fram til skoen er gått inn kan fungere bra.
Mulig det er rød banan. Det er ei søt banan, ofte brukt i desserter. Ellers, takk for fantastisk god lesing, og mye bra bilder[/QUOTE] Aha, då var det nok ei raud banan. Då lærde eg noko nytt igjen, kjekt og vite kva ein har ete. TusenTakk for det