Diverse land og ikkje minst litt fjell i Asia

Tråd i 'Reisebrev' startet av snus_mumrikken, 26. april 2019.

  1. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Fantastiske bilder og TR.
    Tror det ikke bare er papirarbeide som må til for paragliding, bærekraftberegninger hører også med;)
     
    snus_mumrikken liker dette
  2. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    TusenTakk!
    Og ja det har du rett i, har aldri flydd med paraglider men har vurdert og ta papira på det. Men eg skjønte fort at det tar litt tid og kome dit eg vil, og kunne vere litt sjølvstendig så då vart det lagt på is foreløpig. :eek:
    Men både guiden vår Wilson, og taxi sjåføren sa at Kota Kinabalu var ein populær paragliding destinasjon.
     
    drsyk liker dette
  3. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg må si meg enig med @Pingus , takk for fantastiske bilder noe en gang!
     
    snus_mumrikken liker dette
  4. Gnilre

    Gnilre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    280
    Likes mottatt:
    1,543
    Bonuspoeng:
    93
    Du var heldig med været. Mange fine bilder. Jeg prøvde å nå toppen av Mount Kinabalu for en del år tilbake, kanskje desember 1996 og hadde overhodet ingen utsikt, bare tåke eller regn. I regnværet fra hytta opp mot toppen, på cirka 3800 moh, spurte kameraten min om vi skulle fortsette i dette forferdelige været. Jeg var jo ivrig på å nå toppen, men spørsmålet fikk meg til å tenke gjennom hva vi drev med. Toppfeberen forsvant, fornuften seiret og vi gikk heldigvis nedover igjen. Regnværet hadde forårsaket flom i mange elver, ødelagte veier og visstnok en av Malaysias største naturkatastrofer med cirka 160 omkomne.
     
    milehigh and snus_mumrikken like this.
  5. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    TusenTakk :D
     
  6. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, me var definitivt heldig med været noko som vår guide Wilson også sa. No hadde det ikkje regna på ein nesten ein månad på fjellet, og det var visst lenge sidan ein så tørr periode. Og at vi i tillegg nesten ikkje hadde vind var veldig sjeldan. Men det lyna og tordna rundt fjellet på natta når vi gjekk opp.

    Bra at fornuften sigra, eg kan tenke meg at det ikkje er triveleg i det heile tatt og gå på det våte svaet i sprutregn. Forsåvidt heller ikkje nedover i jungelen. Så sjølv om det er kjedeleg og ikkje kome til toppen, så er det einaste fornuftige.
    Og når det i tillegg er ein av dei største naturkatastrofen så er det klart at då er det ikkje plassen og vera. Eg er glad ikkje vi har slike katastrofer i vesle trygge Noreg.
     
  7. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    På veg ned til start-punktet for Via Ferrataen som låg på ca 3750moh, så såg eg eindel vardar. Slik som er vanleg på fjellet her heime i Noreg.
    Eg spurde Wilson om desse, han hadde ikkje noko navn. Men sa at desse var satt opp til minne om dei 18stk som mista livet under jordskjelvet i 2015.
    Fleire av dei var hans venner, og dei hadde planlagt og reise til Nepal bare ei vekes tid seinare. Dette hadde ikkje blitt noke av, naturlegvis og rett etterpå så var det store jordskjelvet i Nepal. Han sa at han hadde lurt på om det var ei meining med alt som hende?
    Det var uansett ei sterk historie han fortalde.
     
    RoadKing liker dette
  8. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Så var det klart for Via Ferrata, natt og morgon byrja og gå mot dag. Så då vart det t-skjorte vær.
    Det blei visst bestemt at eg skulle vere «Captain» så då skulle eg gå først. Første gong på Via Ferrata, og har aldri klatra nedover så dette var litt spennande.
    Ein kom fort inn i det, og det heile virka veldig trygt og fint.
    Det var jo fortsatt opphaldsver, eg veit ikkje om eg hadde gjort dette i regn for og sei det slik.
    7F12C2A2-BCC4-4F16-8AE3-7D8399B6283A.jpeg
    Nøgd me og fått fotografert ein «Halo»
    B2D30A21-57AE-4FA1-8A2D-41C28B087D6D.jpeg 56B93E33-694C-4A39-BC25-2DD3F6F5D93F.jpeg 20F33A4B-BAD0-4E97-82CF-9E533C1BE896.jpeg B1A5BD32-8DC8-4BC4-A76A-61E598F8F92C.jpeg 5F371D64-5C75-47C8-83ED-5B1507AD0644.jpeg
     

    Attached Files:

  9. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Så etter Via Ferrataen, som gjekk ned. Så sti i skogen før vi klatra litt opp igjen til stien på nye Via Ferrata, så rusla vi ned til hytta.
    Her fekk me servert brunch, så var det bare og ta fatt på den lange vegen ned.

    Det var mange trappetrinn og mange høgdemeter ned, så ein tenkte vel på at dette kjenner ein i morgon :eek::eek::eek:

    Vel nede så fekk me sertifikat på at me hadde nådd toppen av fjellet og sertifikat på at vi hadde klatra verdas høgaste Via Ferrata.
    Flotte sertifikat, men har ikkje bilde. Dei ligg nedpakka. Men det finns noko bilde på verdsveven.
    Vi venta ikkje lenge før ein buss var klar til og ta oss tilbake til Mercure Kota Kinabalu.
     
    jgroneng, Insomnia4u, drsyk and 2 others like this.
  10. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    I bussen så blei vi enige om og prøve Hard Rock Cafe, Kota Kinabalu.
    Tok ein Grab til Hard Rock.
    Så då blei det ein liten feiring, men vi var slitne etter og ha stått opp 01:30.
    Maten på Hard Rock, vel eg skjønnar kvifor det er lenge sidan eg har vore her. Det var heilt greit men ikkje noke meir.
    Så rusla vi tilbake, tok ei bøtte med øl på taket på hotellet før vi la oss.
    689CF151-6277-4F0B-8A91-C192E1D574BC.jpeg
    Flott usikt frå hotellet:
    D20ED77D-8CC4-408E-BC3C-AEB90443B9CC.jpeg
     
  11. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, eg skriv og skriv :D
    Men eg gløymte og nevne at når vi gjekk ned så snakka vi eindel med Wilson(guiden)
    Han kunne fortelje at så og sei alle som jobba som bærar, guide, o.s.v kom frå same landsbyen oppe ved foten av fjellet.
    Litt som Sherpafolket i Nepal.
    Han kunne også fortelje at han byrja som bærar då han var 11år gamal :eek:
    Og som guide då han var 17år!
    Fjellet var hans andre heim og han trivast med jobben sin, nokre gonger var det sjølvsagt utfordrande klientar men i det store og det heile trivast han godt.
    Han fortalde også(etter at eg spurte) at han hadde løpt opp til toppen og ned igjen frå starten på ca 1800meter på 4.5time :eek:
    Sprøtt!
     
  12. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Fantastisk historie @snus_mumrikken . Tusen takk for at vi har fått være med på turen.
     
    snus_mumrikken liker dette
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for at du deler både ord og bilete! :)
     
    snus_mumrikken liker dette
  14. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    OD 1007 BKI-KUL, OD177, KUL-DPS:
    Vaknar på morgonen, og hadde grei frukost på Mercure.
    Men fytti katta ein er støl i dag går som ein «GakkGakk» (les:and) kjempestøl i både legg og lår, eventuelt går som ein pingvin?
    Vertfall det kjentes ikkje godt....
    Bra dagen går til reise, og at neste fjelltur ikkje er heilt endå.

    Sjekk inn gjekk kjapt og greit på BKI, kom gjennom alt på 20min i ECO.
    Malindo Air var supereffektive på insjekk.

    Det sto at vi måtte kjøpe mat ombord, men neidå her fekk me servert mat og det var god beinplass. Betre enn både Norwegian og Royal Brunei. Kanskje også betre enn SAS.

    Malindo Air hadde også 25kg bagasje inkludert på turen vår til Bali.
    Og me betalte ca 700,- NOK per person for desse flightane.
    Så skal du fly intra asia, sjekk ut Malindo Air!

    Water village også i Kota Kinabalu
    6D8F28ED-C813-47AF-A961-E150B579ECC7.jpeg
    24F9A87E-193C-4257-84CB-D7186F35B8A1.jpeg
    Pizza, smakte heilt greit.
    3E0DA7B2-00A4-492A-B8CA-088C3543E2DB.jpeg
    BBFE6365-5B55-441D-BC43-8EEEFB45B944.jpeg
     
  15. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    @RoadKing @Kristian Tusen Takk! Eg har no skjønna at det er mykje jobb bak reisebrev, og takkar dykk begge og mange andre for reisebrev og mykje inspirasjon. No skjønnar eg kor mykje jobb som ligg bak :eek: Men vi lyt fortsejta ;-)
     
    RoadKing liker dette
  16. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Vi hadde jau eit pit-stop på KL på vår tur til DPS. Det skulle vise seg at vi var fleire bonusnørdar på tur, og ein annan på turen fekk invitert både meg og madammen inn på Plaza Premium Loungen på KL. Det viser seg at som US korthaldar med Amex Platinum så kan du ta med deg 2gjester i PP loungar gratis. Kan vi det med det norske Kortet?
     
  17. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Neste del av flyturen var som første, mat servert. Denne gongen Nasi Goreng, faktisk veldig godt.
     
  18. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Fantastisk reisebrev @snus_mumrikken ! Jeg løfter denne fram som ukens utvalgte forumtråd på nyhetsbrevet (eller skal vi bare være ærlige og kalle det ukens utvalgte reisebrev?).

    Takk for bidraget ;)
     
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Fantastisk reisebrev!
    Masse fine bilder, og en tur litt utenom det vanlige her på IF.
    Takk som deler!
     
    snus_mumrikken liker dette
  20. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Veldig bra! Takk for turen så langt :)
     
    snus_mumrikken liker dette

Del denne siden