https://kampanje.dn.no/4uker_49_EB?..._content=T_EUROBONUS&utm_campaign=4uker_49_EB Mulig digitalt abb..
Fikk en epost med annet tilbud (6uker for 60kroner - ingen EB poeng) og der er fotnoten følgende: Introduksjonspris første 6 uker, deretter kr 458,-/mnd. Ingen bindingstid. Tilbudet gjelder ikke for eksisterende abonnenter. Ref forskjellen på denne: Introduksjonspris første 4 uker, ingen bindingstid. Deretter kr 458,-/mnd. Tilbudet gjelder nye abonnenter.
Har ikke fått poengene enda, men fikk ingen melding om at jeg ikke kunne bli abonnent. Så, da regner jeg med at poengene kommer straks.
Jeg fikk 1000 poeng fra DN 29. Juni....prøvde igjen forrige uke, og fikk idag nye 1000 poeng. Har lagt til varsel i kalenderen om utmelding om 3 uker. 'Gjelder nye kunder' kan altså tas med en klype salt
Tok denne dealen jeg også. OK pris for 1000 poeng da. Og så er det en god avis.. men ikke for 458,- i mnd.
Takk for tips! Viktig: Man må gjøre avmelding senest 7 dager før perioden går ut. Så avmelding 3 uker etter registrering kan være dristig!