Doble poeng hos SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Rscott, 13. okt 2020.

  1. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,441
    Likes mottatt:
    3,275
    Bonuspoeng:
    113
    Regner med at de fleste har fått med seg kampanjen med doble poeng hos SAS som varer frem til 21. oktober? Her er det mulig å gjøre noen kupp. Jeg bestilte en litt utvidet MR (langhelg) til HND i midten av april. Biz ned og Plus hjem. 14000 kroner for 42000 poeng! Mer enn nok til å sikre diamanten for neste periode også :):)
     
    ChrisTW and Xflipper like this.
  2. McBuljo

    McBuljo Bygdetulling

    Innlegg:
    274
    Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93
    De poengene du får i tillegg til vanlig opptjening er vel ekstrapoeng, og ikke grunnpoeng?
     
    Rscott liker dette
  3. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Det er nok ikke det, ekstrapoengene du får er nettopp det, ekstrapoeng, ikke grunnpoeng. De teller altså ikke mot status.
     
    Wiolenze and Rscott like this.
  4. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,441
    Likes mottatt:
    3,275
    Bonuspoeng:
    113
    Bugger! Det var det med å lese den lille skriften da... Er det noe jeg ikke trenger, så er det mer ekstrapoeng for penger :p

    Avbestiller prompte. Takk for info!
     
  5. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    SAS Kansellertre min billett til GDN 26 Oktober. Defor så jeg i dag på dette tilbudet men billettene var så dyre nå på tross av doble poeng at jeg heller venter med å tjene inn de 5500 Grunnpoengene jeg trenger inntil videre. Nå som flere land i verden åpner, så ser jeg det heller ann til vinteren om jeg kan dra inn de poengene på andre flyvninger jeg vil gjøre da :)
     
    Last edited: 13. okt 2020
    tobeornot999 liker dette
  6. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Kan melde om at doble poeng nå har begynt å tikke inn for utførte reiser. Det er tydelig spesifisert hvilken avgang og dato poengene stammer fra, noe som gjør det enkelt å følge med for oss medlemmer.
     
    tobeornot999, RoadKing and Kristian like this.
  7. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    334
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Tok det lang tid? Hadde to legs på torsdag, de dukka opp med 250 grunnpoeng hver i går på EB-kontoen. Men ser ikke noen ekstrapoeng.
    Bestilte turen den 21/10
     

Del denne siden