Doble poeng SAS MC - Samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scandipendler, 23. mars 2017.

1. Ursa

Ursa Bonusnisse

Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Hei igjen og takk for hjelpen med å flytte og endre dobbelposten jeg la ut. Lurer fremdeles på om det er noen som har erfaring med E-toro eller tilsvarende, og om kjøp der vil telle som utenlandsk valuta? Det ser jo slik ut siden de kun tar €, $ eller £

Travellingalf liker dette
  2. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Aiai. Har curve på vei i posten, får drøye de innkjøpene som SASMC skal brukes til litt nå frem til det ankommer og så kjøre timetravel den helgen for å høste dobbelt opp. Antar det fungerer så lenge det ikke er enkelttransaksjoner over £1000?

3. Maraug

Maraug Bonusløvinne

Likes mottatt:
    192
    Bonuspoeng:
    43
    Har enda ikke fått den berømmelige registreringsmailen?
    Skal jeg da ta dette med Sas (eurobonus?)
    Erfaring?

4. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Kontakt MC via nettbank/app og be de registrere deg, det bør fungere.

5. arildo77

arildo77 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Kan bekrefte at å sette inn penger på Etoro regnes som kjøp i utenlands valuta. Om det er lurt å benytte Etoro som investeringsplattform er en helt annen diskusjon...

6. RoadAhead

RoadAhead Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    490
    Bonuspoeng:
    63
    Om man bruker denne linken til å registrere seg: Blir da både ens eget hovedkort og pointearner registrert? Noen som vet?

7. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Begge

8. animals

animals Senior Medlem

Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Om jeg handler på lørdag med MC, er jeg safe på doble poeng? Eller bør jeg gjøre det fredag? Skal handle en del hvitevarer så er snakk om noen kroner/poeng.

9. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,563
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke noe å si, du for dobble poeng uansett om det er fredag eller lørdag :).

10. animals

animals Senior Medlem

Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, bare tenkte på bokføring av transaksjonen. Men det bør vel gå bra. takk

11. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Når kjøpet blir bokført har ingenting å si, det er når transaksjonen gjennomføres som gjelder. De eneste fellene er enkelte nettkjøp der kortet ikke belastes før ordren pakkes over helga, hotellbestilling der man ikke belastes før på hotellet og lignende...

animals liker dette
  12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,087
    Bonuspoeng:
    183
    Er det nokon som ikkje har fått e-posten som har fått ordna opp med framtidige e-postar frå SAS? Eg fekk ikkje e-posten, sjølv om eg er påmeldt alt som er av nyheitsbrev.

13. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Har allerede lang handleliste over ting som skal kjøpes inn!

Og sitter og venter på en stor regning i posten, tenkte å teste Payr for første gang, funker det fortsatt mot SAS MC?

Maraug liker dette
  14. JeanPaul

JeanPaul Medlem

Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Slik var det iallefall ikke på forrige kampanje. Mange kjøp i nettbutikker ble stående reservert over hele helgen og ikke bekreftet før mandagen. Dermed ble ikke dette registrert ila perioden for doble poeng. Kjøp alt fredag morgen, gjelder også Vips/Payr forsåvidt.

15. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Dette går under kategorien "kortet belastes ikke før ordren pakkes over helga". Reservasjon er ikke det samme som transaksjon... Skal man være helt sikker på at man får doble poeng kan man bruke en leverandør der man vet kortet belastes med en gang (folk kan sikkert hjelpe her, jeg tror Komplett gjennomfører transaksjonen ganske fort feks) eller man kan benytte en nettbutikk som tar paypal som jo belaster kortet umiddelbart.

16. Maraug

Maraug Bonusløvinne

Likes mottatt:
    192
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg fikk aldri Mail, sendte melding til MC som sa de skulle fikse det - men at det var riktig å kontakte sas om dette.

17. Maraug

Maraug Bonusløvinne

Likes mottatt:
    192
    Bonuspoeng:
    43
    Ja det fungerer fortsatt

18. duppsko

duppsko Medlem

Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    43
    Hadde samme problemet lenge, men sas kundeservice mente likevel at alt så riktig ut på profilen min. De ba meg forsøke å skru av/på nyhetsbrev-instillingene på profilen min, men det virket heller ikke.
    Etter tips fra en på forumet her i en annen tråd, endret jeg epost-adressen som var registrert på profilen min til annen adresse, og etter dette har nyhetsbrevene (inkl. dette fra SAS MC) kommet som det skal.. Jeg tipper at det vil fungere å endre tilbake til den gamle adressen igjen nå, men har ikke tatt meg bryet med å teste ut dette enda.

Maraug liker dette
  19. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,891
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. (Senest 2 dager siden i hvertfall)

20. Oohbigbrain

Oohbigbrain Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    spørsmål om denne kampanjen. Jeg skal handle for 2 x kredittgrense... Planen er å handle runde 1 på natt til fredag, for så å betale inn hele beløpet til sas mastercard. Så på lørdag gjøre runde 2.
    Kan man gjøre det sånn? Eller må man vente til faktura kommer for å betale inn skyldig beløp?

Del denne siden