Ja, men hvorfor har de så fjernet denne betalings kategori ? Jeg kan ikke købe en billet betalt med point+penge. Jeg ikke behøver 2x point i min optjeningsperiode !!!
I den vanlige bestillingsflyten blir Smart-billettene skjult på avganger med ledig bonusbillett. Har du prøvd å klikke deg inn på points+cash?
Er dette et personlig tilbud ? Hvis ikke så kunne kanskje noen postet linken her om mulig for oss som ikke fikk denne mailen
Jeg har heller ikke fått Mail om det, men regner med at det gjelder alle EB medlemmer som flyr i den perioden.
Slikt kan det gå når man har flere tabs åpen... Tror jeg trenger mer kaffe, beklager Fikk en generell e-post med foskjellige tilbud og langt ned i e-posten sto det også noe om doble statuspoeng. "Din jubileumsrabatt på bonusreiser + din poengsaldo" var emnet på e-posten.
Litt rart at de gjemte den kampanjen langt nede i en mail uten at de gjør oppmerksom på den i emnefelt eller høyt oppe? Jeg måtte bla tilbake i Slettede Elementer-mappa for å finne den.
Perfekt når KLM endra rutetidene, og det ble like greitt å fly SAS og United til Houston i November Ser ut som det skal gå greitt å beholde diamanten et år til da
Ja, som i corona. Du ser bonus indikatoren hoppe oppover. Men det står ignenting i konto utskriften online (eller andre steder)
Dette var glimrende nyheter. Har en tur til Miami booket i Februar (Plus ut og Biz tilbake). Kjappe beregninger viser da at jeg med DNB + MC Premium + Amex Elite allerede er sikret Diamant status for første gang i livet.
Står nok bare 2 ting til der og det er angående poeng på hotel & leiebil. Ingenting mere enn det i min mail
Det er ikke i den mailen der det står. Hos meg kom det en ny for et par dager siden, med subject "Din jubileumsrabatt på bonusreiser + din poengsaldo" Dette er øverst i mailen: Litt lenger ned kommer dette:
Jeg har diamant og har ikke fått mail, men antar at det ikke krever noen registrering for å ta del? Er det forresten noen andre som har slitt med å få nyhetsmail fra SAS? Jeg har sendt dette til dem før, hvorpå de ikke kunne hjelpe med annet enn å be meg sjekke at mailadressen var rett (noe den selvfølgelig var)...
Ser ikke ut som det er nødvendig med registrering. Alle får nok dobbelt i perioden. Ang. epost så har du selvsagt sjekket at du har krysset av i profilen din for at SAS får lov å sende deg elektronisk kommunikasjon ?
Tja, jeg trodde jo det var der, men er det andre steder enn "innstillinger/kommunikasjon" dette skal gjøres? Isåfall kan det ha glippet et sted, men jeg har ikke funnet noe. Så forresten nå når jeg skulle tilbake for å sjekke at endringene jeg gjorde tidligere idag har blitt tilbakestilt og at det skjer konstant, så det kan jo være det er noe galt med profilen. Uansett er det markert for at jeg vil motta reisetips og tilbud på e-post, så da ville jeg trodd at det var nok.