Du får mellom 9600 og 11600 poeng for en tur til Gdansk eller Warsawa for 4-4500kr. Må riktignok legge på en overnatting, men det er mye god mat og drikke i disse byene. Tror ikke jeg var logget inn da jeg søkte, så legg på 25% bonus så runder man 3 poeng per krone med god margin.
Alternativt kan du ta en tur til DUS. Betalte 4.4k for 10250 poeng. OSL-CPH-DUS. 1t 45min på bakken og tilbake igjen.
takk for tips! har da tatt noen turer hvor jeg snur i døra før, men foretrekker selvfølgelig oggjøre/oppleve noe når jeg først er ute på MR. Sånn sett frister Waw litt mer selv om jeg har vært der, men som upsaker sier så er det mye god mat og drikke i Polen. for ikke snakke om prisnivået på den gode maten og drikken
Spørs hvor langt man skal. På interkontinental LH utløser gull 1 stk gratis kolli. https://www.lufthansa.com/ke/en/economy-light-fare
Er det allerede bakt inn 2x på poengutregningen ved bestilling i perioden, eller kan mange gange poengene som fremkommer med 2 på sas.no?
Mora mi bestilte tur til GDN for seg og venninnegjengen, de skal ut på julehandel og sikre seg gullkortet på kjøpet. Broren min skal til Berlin med Svigerinna og med det så er også den delen av familien gullfugler og faren min gir ett gullkort til eldste nevøen min, så denne kampanjen blir godt utnyttet i familien min
Kommer vel an på hvilket status nivå man ligger på. 25% tillegget for gull tas med når man er innlogget og tidligere har man ikke fått x2 på det. I så fall må man dele på 1,25 og gange med 2,25
Blir glad om du har rett. Har en tur til MIA i Februar med utreise i Plus og retur i Biz så blir litt poeng ut av den. Bare synd SAS endret booking klassene tilbake igjen, etter ombooking sto utreisen en stund som Full Flex til ARN og Plus Pro videre men det ble rettet når billettene ble utstedt på nytt…
Er vel nettopp derfor det vi klarer å få til er mulig. Ingen andre orker å investere så mye tid og energi, så vi kan makse og fly F..
Fra sas.no: "Hvis du er Gull- eller Diamant-medlem, får du også 25 % mer som vanlig. Dette vil si at hvis du normalt sett opptjener 500 grunnpoeng for SAS-billettprisen, får du 625 grunnpoeng og 625 statuspoeng, totalt 1250. Statuspoengene kan ikke løses inn eller brukes til belønninger, og de vil ikke vises på poengsaldoen din. Grunnpoengene blir imidlertid lagt til poengsaldoen din som vanlig."
SAS bruker ikke Plusgrade lenger, og har ikke gjort det på en god stund. De oppgraderer selv, når det er plass til det, på auksjon som de selv styrer. Og nei, man får ikke poeng for den oppgraderte klassen man blir flyttet til om budet går inn (og det gjør det ofte). Og dermed heller ikke 2x poeng i disse tider.
Det er vel mer et spørmål om det faste beløpet man får ved oppgradering blir doblet. Gjetter egentlig på nei, men tenkte å gi det et forsøk.