God ettermiddag fra VY L13 Ut på tur i dag altså, men ikke lenger enn til Son for å hente bil så nå har vært inn og ut (mest inn) av verksted i drøyt 6 måneder. Nå har den fått ny girkasse så da er det håp… Rekker en liten jobbreise til Førde i neste uke før vi tar ferie. Da får det stå sin prøve at det blir overnatting på Scandic. Fått bestilt leiebil i Italia i sommer også. Avis klarte faktisk å oppgradere meg til Presidents Club på et par timer, så da er alle bookinger for ferien i boks. Ha en fortsatt strålende en!
God tur vestover! Er det bonusbillettar du reiser med? Eg finn null og niks i business frå BGO med UA, berre via OSL og LHR.
En må ha forretningsvisum, eller annet visum. Det krever en form for invitasjon eller bekreftelse fra forretningspartner i Japan. Selve visumsøknaden ble innvilget på 5 minutter ved et besøk på ambassaden i går. Største utfordringen ble å finne ledig billetter, spesielt i business.
God dag fra SK907 Her ble det nylig spurt: "Do we have a medical doctor onboard?". Ingen dramatikk foreløpig. Vil helst ikke nødlande på Grønland
Jeg hadde nok meldt meg til tjeneste om ingen andre hadde gjort det. Jeg har imidlertid byttet karriere, så det spørs om jeg hadde vært så mye til hjelp. Men jammen meg var det en lege ombord, så da slapp jeg
Sen torsdagshilsen fra Guaranteed Rate Field. Fint vær og topp stemning på kampen mellom White Sox og Dodgers.
Bonusbiletter ja ! Når eg bestilte for ca 1mnd siden var det 7 ledige bonusbilletter på dagens flygning Mulig tastefeil hjå United
7 i business ja, ingen i økonomi Godt mulig det var eit engangstilfelle, men gøy og få fatt på var det
Har sett økonomi med United på returen, men eg fikk fatt i SAS Business via CPH med lite ventetid heimatt